نرم افزارحسابداری صدگان

تعیین تکلیف استخدام‌های مهرآفرین به زودی

2 838

حسابداراپ

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با اشاره به محدودیت قانون برای جابه جایی کارمندان دولت گفت: استخدام‌های انجام شده مهرآفرین به زودی تعیین تکلیف می‌شود.


عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت استخدام رسمی دستگاههای دولتی اظهار داشت: اخیرا هیئت وزیران مصوبه طرح استخدام مهر‌آفرین را لغو کرد، اما بخش‌هایی از استخدام که با قوانین و مقررات مغایرت ندارد، اجرا یا عدم اجرای آن موکول به نظر آقای عسگری آزاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شده است.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی افزود: اکنون این موضوع در حال بررسی است که بخشی از آن مربوط به مجوزهای استخدام دستگاه‌ها و استان‌ها است و همچنین در برخی استان‌ها آزمون‌هایی نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: برخی افراد حتی مصاحبه و گزینش استخدام را انجام دادند و البته هنوز شناسه استخدام نگرفتند.

تاجی درباره اینکه افراد گزینش شده آیا استخدام می‌شوند یا موضوع لغو خواهد شد، گفت: راجع به همه این موضوعات، بحث و بررسی صورت خواهد گرفت و به زودی نتیجه اعلام نتیجه خواهد شد.

پندار سیستم

به گفته تاجی، ‌افرادی که از طریق ماده ۵۷ برنامه پنجم با آزمون داخلی استخدام آنها برگزار شده، ایراد گرفتند و استخدام‌هایی که انجام نشده لغو شده است و برای استخدام‌های اجرا شده نیز معاونت تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که منابع مورد نیاز استخدام‌ها چقدر خواهد بود، گفت: قطعا در بحث استخدام‌ها و منابع مورد نیاز، نظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی اخذ خواهد شد.

تاجی یادآور شد: در دولت قبل به همه استان‌ها مجوز استخدام داده شده است.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی افزود: در برخی استان‌ها مانند خوزستان و کرمان استخدام‌ها انجام شده و آزمون نیز برگزار شده است و به زودی اعلام نظر خواهد شد.

وی در خصوص بیشترین تقاضاهای جذب نیرو و استخدام بیان داشت: وزارت بهداشت و درمان اعلام کرده است برای بخش‌های مختلف نیاز به نیروی انسانی دارد و همچنین وزارت آموزش و پرورش عنوان کرده ۵۰ هزار نیروی مازاد و در عین حال ۵۰ هزار نیرو کسری دارد.

تاجی عنوان کرد: در وزارت آموزش و پرورش نیاز به ساماندهی نیروها داشته که در مقررات و آئین‌نامه‌ها محدودیت وجود دارد که باید از طریق مجلس جابه‌جایی نیروها و کارکنان دولت دیگر نیاز به رضایت کارمند نداشته باشد، تا بتوان بخشی از این مشکل را حل کرد و در استان‌ها امکان جابه‌جایی در دیگر استان‌ها فراهم شود.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. افشین تقی آبادی می گوید

    دورود بر شما
    با توجه به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی دولت خود را باید موظف به واگذاری بیش از ۸۰ درصد سهام موسسات وشرکتهای دولتی به بخش خصوصی نماید و خود بیشتر به عنوان نهاد ناظر در عرصه اقتصاد وارد شود هرچند دولتها اهرمهای بازدارنده ای برای اعمال سلیقه در اقتصادآزاد را دارند که شامل بخشنامه ها و قوانین و… می شوند دولت باید سعی کند شرکتهای خصوصی وارد این مقوله گردند تا مین منابع انسانی مدیریت و راهبری را به عهده سرمایه گذران بخش خصوصی گذاشته تا ایجاد رقابت و خدمات بیشتر در تمامی سطوحی که دست دولت بوده نمایان گردد

    با تقدیم احترام
    افشین تقی آبادی
    مدیر مالی

  2. فاطمه می گوید

    سلام توروخدامسیولین به فکرماباشید زندگیمون مختل شده.هیچ تصمیمی برای زندگی آیندمون نمیتونیم بگیریم.استخدامی بزنید جلوی بیعدالتیهاروبگیرید.دیگه نمیدونیم شکایتهامونوبه کجاببریم.توروخدادست جووناروبگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.