نرم افزارحسابداری صدگان

واحدهاي صنعتي انتقال يافته به شهرک ها معافيت مالياتي نگرفته اند.

1 841

حسابداراپ

يک صنعت گر نمونه در شهرک صنعتي عباس آباد با بيان اينکه قوانين مصوب مجلس در جهت حمايت از توليد به درستي اجرا نمي‌شود گفت: واحدهاي صنعتي انتقال يافته به شهرک ها تا کنون از معافيت مالياتي بهره مند نشدند.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ شجاع الدين امروز در همايش تجليل از صنعتگران نمونه شهرک هاي صنعتي استان تهران گفت: هم اکنون ۹ سال است از تصويب قانون معافيت مالياتي واحد‌هاي انتقالي به شهرک هاي صنعتي مي گذرد اما طي اين مدت اين قانون به درستي اجرا نشده است.

.

وي ادامه داد: بيش از ۲ هزار واحد صنعتي تاکنون به شهرک هاي صنعتي انتقال پيدا کردند اما يک ريال از معافيت مالياتي بهره‌مند نشدند.

پندار سیستم

.
شجاع الدين با بيان اينکه مجلس بايد پيگير اجراي مصوبات قانوني باشد گفت اگر اين قوانين به درستي اجرا شود بزرگترين تقدير از صنعتگر محسوب مي شود.
.

اين صنعتگر نمونه اظهار داشت: همچنين در بحث پرداخت ماليات ارزش افزود شهرک هاي صنعتي دچار مشکل هستند چرا که ۲/۲ از ۵ درصد ماليات بر ارزش افزود به شهرداري ها پرداخته مي شود در حالي اين مبالغ بايد صرف تأمين زير ساخت هاي شهرک هاي صنعتي شود.
.

وي اظهار داشت: مشکل ديگر صنعتگران بحث تأمين سرمايه در گردش است و هم اکنون بانک ها شرايطي بوجود آوردند که تحريم هاي داخلي بر بخش توليد سختتر از محدوديت هاي بين المللي شده است.
.

شجاع الدين تسريح کرد: در شرايطي که بهره بانکي ۲۶ درصد و جرايم دير کرد ۶درصد است نمي توان توقع داشت که صنايع کشور با شرکت هاي پيشرفته مثل چين و ژاپن رقابت کنند.
.

وي خاطر نشان کرد: براي رسيدن به خودکفايي در صنعت و اشتغالزايي پايدار مسئولان بايد بيشتر از گذشته به فکر حمايت از توليد و صنعتگر باشند.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. حسابدار می گوید

    با سلام
    کاملا موافقم هیچ حمایتی از تولید کننده وجود ندارد فقط زمان گرفتن مالیات تولید کننده وجود دارد !!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.