نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان + تكميلي

12 1,653

حسابداراپ

 حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به تصویب مجلس درباره بازنشستگی پیش از موعد و یا سنواتی، اظهار کرد: آن چیزی که مجلس در قانون بودجه مصوب کرد این بود که گفته شد بازنشستگی پیش از موعد یا سنواتی اجرایی شود.
.
حاجی بابایی افزود: مجلس اعلام کرد که آن قسمت ۵ سال حذف شود، یعنی ۵ سال سنوات ارفاقی حذف شد و خانم ها و آقایان با ۲۰ سال خدمت به بالا با سنوات خودشان می توانند بازنشسته شوند.
.
به گزارش پانا، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لازم الاجرا بودن این طرح برای کسانی است که به کمیسیون های پزشکی رفته باشند یا مشکل خاص داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر واقعا آن افراد نتوانند کار کنند و ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به این جمع بندی برسد که آنها نمی توانند کار کنند و مشکل دارند، ما می توانیم کمک هایی را به آنها انجام دهیم.

.

——————————————————————————————-

امکان اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون احتساب سنوات ارفاقی سال ۹۱

وزیر آموزش و پرورش از امکان اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان با ۲۵ سال سابقه، بدون احتساب سنوات ارفاقی پنج ساله برای آنان در سال ۹۱ با رضایت استان مربوطه خبر داد.

.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، ‘حمیدرضا حاجی بابایی’ در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: همه اعتبارات آموزش و پرورش باید در مدارس هزینه شود.

.

وی به ادغام مراکز پیش دانشگاهی در دبیرستان ها اشاره کرد و افزود: هیچ مرکز پیش دانشگاهی نباید به صورت مستقل در کشور فعالیت کند.

.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر صرف سرانه مدارس و اعتبار تخصیص یافته به تجهیزات مدارس در محل اصلی خود، اضافه کرد: طبق قانون مصوب شورای عالی آموزش و پرورش که به امضای رئیس جمهور رسیده است، امسال دانش آموزان سال اول دبیرستانی در صورت عدم احراز نمره قبولی در یک یا چند درس به صورت مشروط به کلاس بالاتر ارتقا می یابند و در آزمون آن دروس باید در نوبت های مقرر شرکت کنند.

.

پندار سیستم

حاجی بابایی در ادامه تصریح کرد نتایج آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی باید حداکثر یک هفته پس از برگزاری آزمون و حداکثر تا ۱۰ تیر ماه سال جاری اعلام شود.

.

وی از دستور کار قرار داشتن اعتباربخشی به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مدارس استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و دیگر مدارس تازه احداث شده از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید به صورت هوشمند تحویل مناطق آموزش و پرورش داده شود.

.

——-

———————————————————————————————————–
لينك مرتبط:

مردان ۶۰ ساله وزنان بالای ۵۵ساله حقوق بازنشستگی می گیرند.

ابلاغ بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد تا هفته آینده / بازنشستگی ۱۰ هزار فرهنگی بیمار

.

 

 

محل تبلیغ شما

12 نظرات
  1. ھانیە می گوید

    با سلام
    حالا دیگە خیالمون راحت باشە من کە شوھرم خارج از کشورە با ۲۰ سال میتونم خودمو بازنشست نم؟
    خواھش میکنم موافقت کنید
    با ھر حقوقی راضی ھستم
    استدعا میکنم

  2. نصرت الله خاکیان می گوید

    به نام خدا
    آقای وزیر یعنی چه با سنوات خودشان! عدّه ی زیادی را با پنج سال سنوات ارفاقی و حقوق کامل بازنشست کردید حال نوبت به ما که رسید آسمان تپبد! این کار غیرقانونی و آزار جامعه ی فرهنگی کشور است. لطفاً تجدید نظر فرمایید.

  3. عبدالله ملکی می گوید

    آقای وزیر با ۷۵ هزار نیروی مازاد راهنمایی می خواهید چکار کنید؟ اگر می خواهید کسی بازنشسته شود باید ۵ سال سنواتی ارفاقی را بدهید.

  4. حسن ترابی می گوید

    اگر معلمان بالای ۲۵ سال خدمت را با ۵ سال سنوات ارفاقی بازنشسته کنید به نفع آموزش و پرورش است. چون ۵ سال دیگر پاداش پایان خدمت و حقوق انها حداقل ۲ برابر می شود.

  5. فریبا عاشوری می گوید

    باسلام.اقای وزیرظاهرامراین است که شمافرهنگی بوده ایدولی مثل این که تمام مشکلات فرهنگیان را فراموش کرده اید .من یکی ازفرهنگیان منطقه ی محروم سلطانیه هستم و۲۲سال سابقه ی خدمت دارم وبه دلیل مشکلات رفت و امدودلایل دیگری که قادر به بازگویی نیستم تمایل به بازنشتگی دارم ولی گویا تفاوت ها درسیستم درنظر گرفته نمی شودوقانون برای معلمین شهروروستایکسان است.لطفا شرایط بازنشستگی رابرای فرهنگیان روستاومناطق محروم اسان تر کنید.هرچندمی دانم صدایم به جایی نرسیده ونخواهدرسید

  6. تاخ می گوید

    ایا این از انصاف و جوانمردی است که عده ای پیش از موعد با سنوات ارفاقی شامل حالشون می شد ولی دولت از جمله اموزش و پرورش غیر قانونی کردند وانرا اجرا نکردند حالا باید این افراد با همان سابقه بدون ارفاق باز نشسته شوند ؟ این یعنی قدر با تجربه ها را دانستن ؟ااا که حتی سلامتی خود را………..

  7. جمی از معتمان شیراز می گوید

    جناب وزیر با عرض خسته نباشید به اطلاع میرسانم ما جمعی از معلمان اعلام میکنیم درصورتی که ۵سال را ندهید به سر کار بر میگردیم.

  8. حسن می گوید

    جناب اقای وزیر با وجود فرزندمعلول و مشکلات فراوان و حقوق اندک وهزینه های بالا جهت نگهداری فرزند معلول صادقانه ۲۲ سال تمام توان خود را در خدمت به دانش اموزان به کار گرفتیم هیچ یک از بنده های ویژه هم شامل من نشد از جمله ارفاق به مادران دارای فرزنده معلول ویا مادران دارای ۳ فرزنده به بالاکه این جانب هر دو این بندرا شامل می شدم یک قطعه زمین هم را از اموزش پرورش گرفتم که ان هم با مشکلات مواجه شد و ان را هم ندادند و پول مان هم از بین رفت حالا که تحت فشار های جسمی و روحی و مجبور به بازنشستگی شده ام از شما انتظار داریم که ان ۵ روز ارفاق را هم به ما هم بدهید

  9. علی نصری می گوید

    وزیر محترم جانباز ۱۵ درصد هستم به دلیل مشکلات جسمی با نظر کمسیون پزشکی با بیست وهفت سال سابقه بازنشست شده ام و چون بدون ارفاف بوده و من هم مشکل داشته ام و مشکلم هم مربوط به جبهه بوده است به نظر جنابعالی شایسته نیست که حقی برایم در نظر گرفته شود ۰۹۱۸۸۴۳۰۷۲۲

  10. 1 می گوید

    آقای وزیر لطفا معلمان مقطع ابتدایی را در ۲۵ سال بازنشسته کنید چون بسیار سخت است

  11. هردم بیلی می گوید

    بی عدالتی محض است که درکشوری اسلامی یکی به حقش برسد ودیگری بی نسیب بماند

  12. منتظر می گوید

    با عرض سلام خواهشمندم برا ی همکارانی که به بیماری های خاص ابتلا شده اند( در حالی که بهترین دوران جوانی خودرا صرف تعلیم وتربیت نمودهاند وحا ل توانایی گذشته را ندارند وبه ارامش بدور از استرس نیازمندند )بازنشستگی با ارفاق درنظر گرفته شود . امید است که شرایط روحی وجسمی واقتصادی این همکاران در نظر گرفته شود . التماس دعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.