نرم افزارحسابداری صدگان

ممکن است ديگر نيازي به صرافي نباشد!

0 690

حسابداراپ

وزير اقتصاد با اشاره به تامين تمام نيازهاي ارزي متقاضيان ارز از طريق بازار رسمي اعلام کرد: خدمات صرافي ها به حداقل رسيده است.

.

سيدشمس الدين حسيني در گفت وگو با خبرگزاري هاي ايسنا و خانه ملت با اشاره به اين که سياست ما اين نيست که بخواهيم در بازار غيررسمي نرخ ارز را دنبال کنيم، گفت: با سيستمي که راه اندازي کرده ايم اگر قيمت دلار در بازار آزاد به ۱۰ هزار تومان هم برسد تاثيري بر اقتصاد کشور نخواهد داشت.

 .

پندار سیستم

سيدشمس الدين حسيني در گفت وگو با خانه ملت، با بيان اين که سياست ما اين نيست که بخواهيم در بازار غيررسمي نرخ ارز را دنبال کنيم، افزود: تمام معاملات ما در بازار رسمي صورت مي گيرد و در اين بازار تمام نيازها را پوشش مي دهيم.

 .

وي با تاکيد بر اين که نقل و انتقال دلار در داخل کشور خارج از شبکه رسمي پذيرفته نيست، تصريح کرد: براساس تصميمي که گرفته شده، صرافي ها در ادامه کار سيستم بانکي عمل خواهند کرد و ممکن است نيازي به صرافي نباشد.

 .

وزير اقتصاد و دارايي کشور، با يادآوري اين که پيش از اين مردم براي تهيه ارز مسافرتي به صرافي مراجعه مي کردند، گفت: در حال حاضر نيازي به صرافي ها نيست و مردم براي تهيه ارز به بانک ها مراجعه مي کنند، به اين ترتيب که از طريق حساب الکترونيکي که در حال حاضر نيز صورت مي گيرد، ارز مورد نياز خود را تامين کنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.