نرم افزارحسابداری صدگان

‍ افشای اطلاعات حساب‌های بانکی ممنوع است

0 217

حسابداراپ

کنترل حساب‌های بانکی جز در مواردی که برای کشف جرم یا تحقیقات باشد ممنوع است. دستگاه قضایی با انتشاردهندگان اسناد مالی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: کنترل حساب‌های بانکی جز در مواردی که برای کشف جرم یا تحقیقات باشد ممنوع است و دستگاه قضایی با انتشاردهندگان اسناد مالی مردم که مخل امنیت و حریم خصوصی مردم باشد، قاطعانه برخورد می‌کند و این مسأله قابل پیگرد است.
محل تبلیغ شما

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی‌ گفت:

 در سند تحول قضایی با پیگیری‌هایی که شد، شاهدیم که ۴۰ درصد راهکارهایی که در نسخه جدید پیش بینی شده، در ارتباط با هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین است و این مساله می تواند کمک بزرگی به مردم کند. روزانه ۳۰ هزار نفر از  کارشناسان و وکلا وارد سامانه الکترونیکی می شوند و ۲۴۰ هزار اقدام خود را ثبت می‌کنند و این امر بر تسریع در امر دادرسی نقش موثری دارد.

وی افزود: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرارداد الکترونیکی بین وکلا و موکلین آنها منعقد شده است و به قرارداد مالی بین وکلا و موکلین کمک می کند و در حوزه مالی، شفاف سازی موثری می‌شود. همچنین امروز کمتر از ۲۴ ساعت، میانگین زمان صدور گواهی عدم سوء پیشینه است و ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی عدم سوء پیشینه در سال گذشته صادر شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره افشای اطلاعات حساب‌های بانکی گفت: کنترل حساب‌های بانکی جز در مواردی که برای کشف جرم یا تحقیقات باشد ممنوع است و دستگاه قضایی با انتشاردهندگان اسناد مالی مردم که مخل امنیت و حریم خصوصی مردم باشد، قاطعانه برخورد می‌کند و این مسأله قابل پیگرد است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن سوابق و سلایق و میزان وابستگی به گروه‌ها موضوعات را بررسی می‌کند و در این زمینه به افشاگران هشدار می‌دهد که دستگاه قضایی رفتارهای غیرقانونی را برنمی‌تابد و هرگاه موضوع امنیت روانی و حریم خصوصی مردم مطرح باشد از باب حفظ حقوق عامه ورود می‌کند و در این زمینه پیشقدم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.