نرم افزارحسابداری صدگان

شرکت‌ها و موسسات وابسته به آستان قدس سال آینده فقط۱۰۰هزارتومان مالیات می‌دهند؟

0 1,152

حسابداراپ

بررسی جداول بودجه سال آینده نشان می دهد میزان مالیات پیش بینی شده برای شرکت ها و موسسات وابسته به استان قدس رضوی یک میلیون ریال است.


 به گزارش خبرآنلاین، در جدول شماره ۵ که درآمدها ، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی مالی را شامل می شود، مالیات شرکت‌ها و موسسات وابسته به آستان قدس رضوی  یک میلیون ریال برابر با صد هزار تومان پیش بینی شده است .این بدان معنی نیست که مالیات شرکت های آستان قدس رضوی در سال آینده صد هزار تومان است ، بلکه به دلیل مشخص نبودن میزان مالیات پرداختی این عدد در جدول بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

پیش بینی عدد یک در جدول شماره ۵ و جدول شماره ۹ به مفهوم آن است که هر مبلغ مالیاتی که توسط شرکت ها و موسسات وابسته به آستان قدس پرداخت می شود، به همان میزان به آنها بازگردانده خواهد شد .

 در قانون بودجه سال جاری مالیات از موسسات و شرکت های مذکور برابر با ۳۰ میلیارد تومان برآورد شد اما گفته می شود به دلیل مشخص نبودن میزان مالیات پرداختی این شرکت ها، در لایحه بودجه سال جاری عدد یک در جدول قرار گرفته است. 

پندار سیستم

 مقرر است به منظور شفافیت، شرکت ها و موسسات وابسته به آستان قدس که بنا بر اعلام این آستان اغلب وقفی هستند، پرداخت و سپس به آنها بازگردانده شود.

 جدول زیر نشان دهنده کل درآمدها، درآمدهای مالیاتی و مالیات اشخاص حقوقی است.




محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.