نرم افزارحسابداری صدگان

تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل ممنوع شد

0 764

حسابداراپ

گوگل امروز اعلام کرد از این پس آگهی های بازرگانی که به هر نحو به ارزهای دیجیتال مرتبط باشند را از طریق شبکه تبلیغات آنلاین خود به نمایش نخواهد گذاشت.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، بر اساس اطلاعیه گوگل از ابتدای ماه ژوئن یعنی کمتر از دو ماه دیگر تبلیغات ارزهای دیجیتال از طریق گوگل به هر نحو و شیوه ای ممنوع خواهد بود.

این اقدام بخشی از مقابله گسترده تر با روش های بازاریابی پرخطر محصولات مالی با ریسک بالا توصیف شده است. قبلا شبکه اجتماعی فیس بوک هم از ژانویه سال ۲۰۱۸ اقدام مشابهی انجام داده بود و حالا دو شرکت بزرگ فناوری دنیا به طور رسمی در برابر ارزهای دیجیتال موضع گرفته اند.

اعلام این خبر توسط گوگل بر روی مشهورترین ارز دیجیتال دنیا یعنی بیت کوین تاثیر منفی گذاشت و باعث شد ارزش آن با کاهش دو درصدی به ۹۰۹۹ دلار به ازای هر بیت کوین کاهش یابد. دیگر ارزهای دیجیتال مانند Ripple  و  Ether هم شرایط مشابهی را تجربه کردند.

گوگل اعلام کرده با افراد و شرکت هایی که تلاش کنند با دستکاری تلفظ لغاتی مانند بیت کوین آگهی های مرتبط با ارزهای دیجیتال را از طریق شبکه تبلیغاتی این شرکت نمایش دهند برخورد خواهد کرد.



 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.