نرم افزارحسابداری صدگان

مالیات بر واردات در سال آینده ۸۹۸۳ میلیارد تومان است.

0 737

حسابداراپ

بر اساس جداول پیوست لایحه بودجه ۹۲، مالیات بر واردات ۸۹۸۳ میلیارد تومان و مالیات بر کالاها و خدمات ۱۱.۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در بخش جداول پیوست لایحه بودجه ۹۲ که از سوی دولت تقدیم مجلس شده، در بخش درآمدها مجموع درآمدهای دولت در سال آینده ۱۱۷ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این رقم ۵۳.۸ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی، ۹۰۰ میلیارد تومان درآمد ناشی از کمک‌های اجتماعی، ۲۳ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از مالکیت دولت، ۱۲.۴ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش کالا و خدمات و ۱۰۹۱ میلیارد تومان درآمد حاصل از جرایم و خسارات و ۱۵.۹ هزار میلیارد تومان درآمدهای متفرقه در نظر گرفته شده است.

.

در بخش درآمد مالیاتی در قسمت ردیف‌های ملی ۱۷.۵ هزار میلیارد تومان، در ردیف‌های استانی ۳۵.۴ هزار میلیارد تومان از مجموع درآمدهای عمومی و ۱۴۸ میلیارد تومان درآمد اختصاصی ملی در بخش مالیات پیش‌بینی شده است.

پندار سیستم

.

همچنین در بخش مالیات بر درآمدها در مجموع ۸۲۳۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و در بخش مالیات بر ثروت ۲۰۵۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

.

مالیات بر واردات ۸۹۸۳ میلیارد تومان و مالیات بر کالاها و خدمات ۱۱.۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

.

همچنین بر اساس جداول لایحه بودجه از محل درآمد حاصل از مالکیت دولت ۳۳ هزار میلیارد تومان و سود سهام شرکت‌های دولتی ۱۳ هزار میلیارد تومان، درآمد حاصل از سود وام‌های دولت ۱۹ میلیون تومان و درآمد حاصل از اجاره مالکیت‌های دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان و درآمد حاصل از سایر مالکیت‌های دولت ۱۹.۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.