نرم افزارحسابداری صدگان

مردم خواستار ایجاد عدالت مالیاتی هستند

0 708

حسابداراپ

مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند بلکه آن ها خواستار ایجاد عدالت مالیاتی هستند.


پندار سیستم

ه گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار محمد ابراهیم طریقت، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور با ایشان، با بیان اینکه مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند، اظهارداشت: در حال حاضر مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت ها و افراد است.
رسول زرگرپور افزود: شناسایی فرارهای بزرگ مالیاتی ساز و کار خود را دارد که باید اقدام شود که در این صورت فشار از روی افراد عادی برداشته می شود و یک عدالت مالیاتی به وجود می آید که بسیار موثر خواهد بود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان در نظر دارد که سرمایه گذاران خارجی را جذب نماید، افزود: تلاش می شود در سفر مقامات کشورهای مختلف به اصفهان، تصویر درستی از این استان و کشور ارائه شود بطوری که بیشترین اثرگذاری ذهنی میهمانان خارجی در خصوص ایران از اصفهان آغاز می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار بر شفاف سازی مالیاتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اعتماد مردم در این بخش بسیار مهم و اساسی است.
محمد ابراهیم طریقت با اشاره به اینکه پیگیری های خوبی در راستای ایجاد عدالت مالیاتی صورت گرفته است، اظهارداشت: اجرای کامل سیستم جامع مالیاتی می تواند در راستای ایجاد عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی موثر باشد که به جد پیگیر این موضوع می باشیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.