نرم افزارحسابداری صدگان

پیش نویس انتقال سوابق بیمه ای به ترکیه آماده شد

0 771

حسابداراپ

پیش نویس تفاهم نامه انتقال سوابق بیمه ای به ترکیه در حوزه بین الملل آماده شده که مراحل قانونی و حقوقی آن درحال طی شدن است.


حسین جودکی مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بحث گسترش سوابق بیمه ای و انتقال آن به کشور ترکیه اظهار داشت: در حال حاضر پیش نویس انتقال سوابق بیمه ای به ترکیه آماده شده اما برای نهایی شدن این طرح ابتدا باید به تصویب دولت و در صورت لزوم در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شود.
وی تصریح کرد: اداره کل اتباع تامین اجتماعی از این پس متولی این امر خواهد بود و در حال حاضر منتظریم تا این طرح مراحل قانونی و حقوقی خود را طی کند.

پندار سیستم

مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی درخصوص مشمولان این طرح افزود: ساز و کارهای این طرح به گونه ای در حال بررسی و هماهنگی است تا بتوانیم مسائل بیمه ای افرادی که از کشور ترکیه برای انجام پروژه های چند ساله وارد ایران می شوند و نیز متقابلا ایرانیانی که بدلیل شرایط شغلی به ترکیه عزیمت می کنند را ثبت و ضبط کنیم.
جودکی با بیان اینکه در حال حاضر ساز و کارهای انتقال سوابق بیمه ای فقط برای کشور ترکیه پیش بینی شده است، گفت: با نهایی شدن این طرح و اجرای بدون نقص آن در کشور ترکیه امکان استفاده از این الگو برای گسترش و بومی سازی درسایر کشورها نیز وجود خواهد داشت.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.