نرم افزارحسابداری صدگان

مالیاتی که قرار بود از مصرف‌کننده نهایی گرفته شود

0 565

حسابداراپ

قاچاق و اجرای ناقص مالیات بر ارزش افزوده رکود صنعت کفش را تشدید کرد.


دبیر انجمن صنعت کفش با بیان اینکه معضل قاچاق و اجرای ناقص مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی صنعت کفش را با مشکل مواجه کرده است، گفت: امروز واحدهای تولیدی به حداقل سود فکر می‌کنند و دولت باید برای رونق بازار تدبیر مناسبی را به کار گیرد.

پندار سیستم

علی لشکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه صنعت کفش این روزها با رکود طولانی روبه‌رو است، اظهار داشت: خوشبختانه در دو ماه گذشته شاهد رشد مثبت صادرات بوده‌ایم که به نظر می‌رسد با ادامه آن تاحدودی رکود در برخی از صنایع کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ تولیدکنندگان بزرگ کفش در بازارهای صادراتی باعث می‌شود تا فعالیت برای واحدهای تولیدی کوچک در سطح بازار افزایش پیدا کند، افزود: امیدوارم در ماه‌های آینده رشد صادرات افزایش بیشتری پیدا کند.

دبیر انجمن صنعت کفش با بیان اینکه معضل قاچاق یکی از مشکلات اصلی تولیدکنندگان کفش به شمار می‌آید، گفت: متأسفانه برای این موضوع هنوز تدبیر مناسبی صورت نگرفته حتی نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز به صورت ناقص اجرایی می‌شود به نحوی که قرار بود این مالیات از مصرف‌کننده نهایی گرفته شود اما امروز مالیات بر ارزش افزوده را از تولیدکنندگان می‌گیرند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.