نرم افزارحسابداری صدگان

لایحه بودجه سه دوازدهم اعلام وصول شد.

0 1,055

حسابداراپ

در پی ارسال نامه رییس‌جمهور به رییس‌مجلس، لایحه بودجه سه دوازدهم اعلام وصول شد.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در پی ارسال نامه  محمود احمدی نژاد رییس جمهور به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه سه دوازدهم اعلام وصول شد. متن نامه بدین شرح است:

.

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً به استناد اصل پنجاه و دو قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست (لایحه بودجه ۳ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۲ کل کشور) سه‌دوازدهم که مبتنی بر برنامه پنجم توسعه و سیاست‌های آن تدوین و به تصویب هیات دولت رسیده است، برای طی مراحل قانون تقدیم می‌گردد.

محمود احمدی‌نژاد

پندار سیستم

 .

لایحه اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۲

ماده واحده- به دولت اجازه داده می‌شود در چارچوب قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۵ دی ۱۳۸۹ و قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور، در ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۲ درآمدهای و سایر منابع عمومی و اختصاصی را وصول و به خزانه واریز کند و اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و اختصاصی از آن محل را در چارچوب احکام و جداول قانون بودجه سال ۱۳۹۱ تا مبلغ چهارصد و پنجاه هزار میلیارد (۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال دریافت و پرداخت نماید، مشروط بر اینکه اعتبارات هزینه‌ای بیش از بیست درصد (۲۰%) نسبت به سال قبل افزایش نیابد.

.

وزارت امور اقتصاد و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) موظف است تنخواه‌گردان حسابداری موضوع ماده ۲۶ قانون محاسبات عمومی کشور که در چارچوب مذکور در سقف این ماده از محل اعتبارات فوق به دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌کند، حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۲ تسویه نماید.

.

تبصره ۱- بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و رابطه مالی دولت و وزارت نفت از طریق شرکت‌های تابعه براساس قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور متناسب با زمان دوره مشابه قابل اجرا است.

.

تبصره ۲- با تصویب قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور دولت موظف است از تاریخ ۱/۱/۱۳۹۲ براساس قانون مزبور اعمال حساب نماید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.