نرم افزارحسابداری صدگان

نوسانات نرخ ارز و سکه از دلایل تاثیرگذار بر شاخص‌های بورس

0 532

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نوسانات شاخص بورس در چند ماه گذشته گفت: تحولات و نوسانات نرخ ارز و سکه از دلایل تاثیرگذار بر شاخص‌های بورس است، لذا هرچه به ثبات نزدیک شویم سیر صعودی بورس را شاهد خواهیم بود، چراکه این از اصول علم اقتصاد است.

.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان،غلامرضا کاتب با اشاره به نوسانات اخیر شاخص‌های بورس گفت: عواملی همچون اعلام پیش فروش سکه، بحث مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌های اقتصادی می‌توانند بر روی افزایش و کاهش شاخص بورس تاثیرات بسیاری داشته باشند.

.

پندار سیستم

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بازگشایی نماد پالایشگاه اصفهان پرداخت و افزود: نماد پالایشگاه اصفهان که از شهریور ماه بسته شده و اجازه فروش نداشت از هفته گذشته وارد تالار شیشه‌ای بورس شده که این موضوع نیز یکی از دلایل سیر صعودی شاخص‌ها وبازگشت بخشی از نقدینگی به بازار بوده است.

.

وی تحریم‎های اقتصادی را از دیگر دلایل نوسانات بورس دانست و تصریح کرد: فضای آرام اقتصادی جامعه می‌تواند شرایط رقابت و سرمایه گذاری را در کشور ایجاد کند، لذا تحریم‌ها و جو سیاسی ناآرام نیز می‌تواند یکی از دلایل رکود شاخص‌های بورس باشد.

.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نوسانات نرخ ارز را در تحولات شاخص‌های بورس بی‌تاثیر ندانست و اظهارداشت: تحولات و نوسانات نرخ ارز و سکه نیز از دلایل تاثیرگذار بر روی شاخص‌های بورس بوده، لذا هرچه به ثبات نزدیک شویم سیر صعودی بورس را شاهد خواهیم بود، چراکه این از اصول علم اقتصاد است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.