نرم افزارحسابداری صدگان

معترضان به مالیات ارزش افزوده، به هیات حل اختلاف بروند.

0 691

حسابداراپ

وزیر امور اقتصادی و دارایی به دو ابهام درباره سهم شرکت‌ها از سود سهام عدالت و دریافت اضافی مالیات بر ارزش افزوده پاسخ داد. شمس‌الدین حسینی در گفت وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در پاسخ به انتقاداتی که درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مطرح مي‌شود، اظهار کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیار واضح و روشن است و این طور نیست که در هر مرحله از فروش کالا این مالیات دریافت شود.

پندار سیستم

وی در عین حال تاکید کرد: اما اگر کسی فکر مي‌کند در حق او اجحاف شده، ما آیین دادرسی مالیاتی، هیات حل اختلاف و شورای مالیاتی داریم که افراد مي‌توانند اعتراض خود را مطرح کنند و ما به طور یقین رسیدگی خواهیم کرد. حسینی افزود: هیچ کس اجازه ندارد بیشتر از آنچه که در قانون پیش‌بینی شده، مالیات بر ارزش افزوده از کسی دریافت کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره ایجاد شبهه از سوی برخی افراد در خصوص سود سهام عدالت، گفت: سود سهام عدالت کاملا مشخص است که سهام کدام شرکت بوده و مربوط به کدام سال است؛ بنابراین هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد. وی تصریح کرد: حال اگر کسی فکر مي‌کند ابهامی در این زمینه وجود دارد، ما اسامی شرکت‌ها را اعلام خواهیم کرد تا این شبهات نیز برطرف شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.