نرم افزارحسابداری صدگان

دخالت دستوری دولت در بورس

0 934

حسابداراپ

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت با عملکردهای دستوری خود باعث شد که وضعیت سهام و بورس نابسامان شود.

سید علی یزدی‌خواه در واکنش به اظهارات اخیر برخی از دولتمردان مبنی بر اینکه مجلس نباید در بورس دخالت کند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت وظیفه دارند که مطالبات به حق مردم را دنبال کنند و این روزها نیز یکی از مطالبات اصلی مردم، ساماندهی وضعیت بورس است و نمایندگان این موضوع را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت مردم را تشویق کرد تا در بورس سرمایه گذاری کنند و وعده وعیدهای زیادی هم به آنان در این زمینه داد، متذکر شد: مدتی شاهد بودیم که حباب بورس هر روز بزرگ و بزرگتر می شد و بعد به یک باره دولت با بی تدبیری خود، حباب بورس را ترکاند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تدبیری های دولت باعث شده که سرمایه های مردم در بازار بورس به نصف و حتی کمتر از نصف کاهش یابد.

پندار سیستم

یزدی خواه گفت: دولتمردان که مسئول سر و سامان دادن به وضعیت بورس بودند، پس چرا وظایف خود را تاکنون به خوبی ایفا نکردند؟ ما با کم کاری این مسئولان باید چه کنیم؟

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مانند دولت در بورس دخالت های دستوری نداشته است، اظهار داشت: این در حالی است که دولت در حوزه های مختلف با عملکردهای دستوری خود باعث شد وضعیت سهام و بورس تا این حد نابسامان شود.

یزدی خواه تصریح کرد: در این شرایط بهتر است دولتی ها کار خودشان را انجام دهند و از اظهارات نمایندگان مجلس و اقدامات آنان درباره بورس که در راستای احقاق حقوق مردم است، خوف به دلشان راه ندهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس که پست های دولتمردان را جا به جا نکرده و اختیارات آنان را نگرفته اند. اختیارات و مسئولیت های این آقایان تا مدتی که از عمر این دولت باقی مانده، پابرجاست و بهتر است که تا آن زمان کار خودشان را انجام دهند و مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.