نرم افزارحسابداری صدگان

رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) انتخاب شد

0 1,700

حسابداراپ

فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) روز گذشته انتخاب دکتر این کی جو از جمهوری کره به سمت رییس جدید آیفک را اعلام کرد. دکتر جو طی یک دوره‌ی دو ساله تا نوامبر ۲۰۲۰ به عنوان رییس آیفک خدمت خواهد کرد. وی از نوامبر ۲۰۱۶ در سمت نایب رئیس این تشکل بود.


دکتر جو استاد ممتاز حسابدار در مدرسه‌ی بازرگانی دانشگاه یون‌سی است. وی پیش‌تر عضو هیأت مدیره‌ی گروه‌ ال‌جی و نیز عضو هیأت مدیره‌ی انجمن حسابداران رسمی کره بوده است. وی همچنین دارا مشاغل ارشد مدیریتی در کنفدارسیون حسابداران آسیا ـ اقیانوسیه، انجمن حسابداری کره، انجمن دانشگاهی مدیریت مالی در کره و آکادمی اخلاق کسب‌وکار کره بوده است.

دکتر جو پس از انتخاب به سمت رئیس آیفک گفت: «قویاً به توان حرفه‌ی حسابداری برای پشتیبای از رشد و ثبات سازمان‌ها، بازارهای مالی و پیشرفت اقتصادی جهانی باور دارم.»

پندار سیستم

همچنین آیفک انتخاب آقای الن جانسون به سمت نایب‌رئیس این تشکل را اعلام کرد. آلن جانسون سابقه‌ی بیش از سه دهه فعالیت حرفه‌ای در بخش‌های خصوصی و عمومی داشته است و آخرین سمت وی عضو غیراجرایی و رئیسی کمیته‌ی حسابرسی و ریسک دپارتمان توسعه‌ی بین‌المللی در بریتانیا بوده است.

اعضای جدید هیأت مدیره‌ی آیفک عبارتند از» مگرت پترردوتیر از اسلند، کریستین رومن از افریقای جنوبی، جی هانگ تانک از چین، آریاک تانابویلو از ترکیه، لیزا پادمور از باربادوس هستند.

گفتنی است آیفک سازمان بین‌المللی حرفه‌ی حسابداری با بیش از ۱۷۵ عضو از سرتاسر جهان و نماینده‌ی بیش از سه میلیون حسابدار در سطح جهانی است. جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران نیز از اعضای آیفک است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.