نرم افزارحسابداری صدگان

آگهی آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال ۱۴۰۱

0 1,826

حسابداراپ

توضیح سایت تازه های حسابداری:

مهلت ثبت نام در آزمون انتخاب حسابدار رسمی تمدید شد. لطفا اینجا کلیک کنید.


ثبت‌نام اینترنتی از داوطلبان شركت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی از تاریخ یکم تیرماه آغاز می‌گردد و كلیه‌ی داوطلبان واجد شرایط می‌بایست حداكثر تا تاریخ دوم مردادماه سال جاری نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه (فایل پیوست) و ثبت درخواست و واریز وجه ثبت‌نام با استفاده از مرورگر کروم اقدام نمایند.

ورود به فرایند  ثبت‌نام  از گزینه ثبت‌نام در سامانه  امكان‌پذیر استداوطلبان گرامی می‌توانند به‌منظور تسریع در فرآیند ثبت‌نام، پیش از آغاز روند ثبت اطلاعات، تصاویر مدارک مورد نیاز (ذکر شده در بند ب) را در فرمت مناسب تهیه و سپس اقدام به ثبت‌نام نمایند. (فرمت مناسب تصویر عکس متقاضی با فرمت jpg  با حداکثر حجم ۱۵۰KB  و سایز عکس بزرگ‌تر از ۴۰۰*۳۰۰ و کوچکتر از ۳۰۰*۲۰۰ نباشد و فرمت مناسب سایر فایل‌ها یکی از انواع bmp، jpg، docx  یا pdf  با حداکثر حجم ۱MB  است.)

پندار سیستم

ضمناً در بخش ثبت‌نام در سامانه، ورود صحیح اطلاعات شماره تلفن همراه، پست الكترونیكی و کنترل دقیق اطلاعات ثبت شده به‌منظور ادامه و پیگیری فرایند ثبت‌نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج ضروری است. در صورت تغییر شماره‌ی همراه و پست الكترونیكی، لازم است پس از ورود به سامانه، در كارتابل متقاضی، در سمت راست كارتابل، در قسمت سایر، روی گزینه‌ی پروفایل كلیك و سپس نسبت به اعمال تغییرات اقدام نمود.

داوطلبانی كه سنوات قبل واجد شرایط شده و كارت شركت در آزمون را دریافت نموده‌اند در صورت ویرایش و اعمال تغییرات در اطلاعات ثبت شده قبلی (سوابق كاری، تحصیلات و …) می‌بایست نسبت به به‌روزرسانی گواهی سوابق كاری، بیمه، مدارك تحصیلی  و … و بارگذاری مدارك مذكور نیز اقدام نمایند در غیر این صورت، تغییرات اعمال نخواهد شد.

در صورت فراموشی رمز عبور از گزینه بازنشانی رمز عبور استفاده و سپس گزینه بازنشانی كلمه عبور با شماره تلفن انتخاب و پس از دریافت كد تایید و ثبت كد تایید دریافتی، نسبت به ثبت رمز عبور اقدام شود.

كارشناسان معاونت تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی تا پایان وقت اداری تاریخ دوم مردادماه ۱۴۰۱ آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی را دارند.

منبع:جامعه حسابداران رسمی

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.