نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۲۰۰/۱۹۶۶۳ مورخ ۹۱/۱۰/۴ (تفويض اختيار بخشودگي جرايم مقرر درقانون مالياتهاي مستقيم)

0 1,608

حسابداراپ

مدیران کل محترم ادارات امور مالیاتی

بنا به اختیار حاصل از ماده ۱۹۱ قانون مالیاتهای مستقیم  و ماده ۳۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین در راستای سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، بدین وسیله اختیار بخشودگی جرائم مقرر در قانون مالیاتهای مستقیم (به استثنای جرائم غیر قابل بخشودگی ) و قانون مالیات بر ارزش افزوده از تاریخ صدور این بخشنامه لغایت ۱۳۹۱/۱۱/۳۰ با رعایت مقررات مواد ۱۹۱،۱۹۴و۲۰۱ قانون مزبور شامل مالیات عملکرد ، حقوق تکلیفی ، ارث ، حق تمبر و مالیات بر ارزش افزوده ، به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می گردد.

.

ضمنا بخشودگی جرائم مؤدیان مالیاتی ،  مشروط به تسویه حساب کامل بدهی ها و تعیین تکلیف سایر جرائم کلیه پرونده های قطعی شده و همچنین ثبت نام برای شماره اقتصادی و ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

.

بدیهی است پس از پایان مهلت یاد شده تفویض اختیار های قبلی ملاک عمل خواهد بود .

.

پندار سیستم

مقتضی است فهرست کامل مؤدیانی که از این تسهیلات استفاده می نمایند ، به شرح فرم پیوست در محیط نرم افزاری excel حداکثر تا پایان سال جاری به دفتر اینجانب ارسال گردد .

.

علی عسکری

.

———————————————————————————-

لينك مرتبط:

بخشنامه ۶۵۹۸/۲۰۰ مورخ ۹۱/۳/۳۱(نحوه اجرای بند «۴۰» قانون بودجه سال ۱۳۹۱ مبنی بر تسری حکم ماده «۱۹۱» قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۰۳/۱۲/۱۳۶۶ نسبت به مانده بدهی جرائم و مالیات اضافی)

بخشنامه ۲۳۶۳۰/۲۰۰ مورخ ۹۱/۱۱/۳۰(تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی)

.-

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.