نرم افزارحسابداری صدگان

انتشار گزارش مشترک دو هیئت مهم تدوین کننده استانداردهای حسابداری درباره همگرایی بین المللی استانداردها

0 578

حسابداراپ

هیئت استانداردهای بین‌المللی حسابداری (IASB) و هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) گزارش پیشرفتی در زمینه‌ی فعالیت مشترک این دو هیئت برای بهبودبخشی به استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی (IFRSs) و اصول پذیرفته‌شده‌ی عمومی حسابداری در امریکا به منظور همگرایی میان این دو مجموعه استاندارد منتشر ساختند.

پندار سیستم

براساس این گزارش که در پایگاه خبری هیئت استانداردهای بین‌المللی حسابداری منتشر شده است، طی پنج هفته‌ی آتی این هیئت استانداردهای جدید در مورد صورت‌های مالی تلفیقی، موافقتنامه‌های مشترک و مزایای بعد از اشتغال منتشر می‌سازد . هر دو هیئت الزامات تازه‌ای در زمینه‌ی معیار ارزش منصفانه و ارائه‌ی درآمد فراگیر منتشر خواهند ساخت.

هر دو هیئت پیشرفت مهمی در تکمیل سه یادداشت تفاهمی که پیش‌تر امضا کرده بودند داشتند که در زمینه‌ی حسابداری ابزارهای مالی، اجاره‌ی بلندمدت (لیزینگ) و شناسایی درآمد بوده است. در عین حال، پروژه‌ی مشترکی در زمینه‌ی نزدیک ساختن استانداردهای حسابداری بیمه‌ در امریکا و در سطح بین‌المللی در دست اجرا دارند.

این دو هیئت توافق کردند که پروژه‌ی همگرایی این دو مجموعه استاندارد در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۱ به سرانجام برسانند. با این حال، در زمینه‌ی استاندارد بیمه نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۲ هدف‌گذاری شده است.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.