نرم افزارحسابداری صدگان

تمدید یک ماهه تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی +تصویرمصوبه

5 25,325

حسابداراپ

تمدید یک ماهه تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت‌های حقوقی اعلام شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور:
امروز در ستاد ملی کرونا تصویب شد که با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی برخی شهرها و مشکلات شرکت‌ها، موعد تسلیم اظهار نامه مالیاتی یک ماه تمدید شود.

براساس مصوبه‌ی ستاد ملی کرونا، موعدهای مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم به منظور ارائه‌ی اظهارنامه مالیاتی یک ماه تمدید شد.
محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، امروز در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: با توجه به این‌که در بسیاری از شهرها شرایط قرمز داشتیم و با موج‌های چهارم و پنجم کرونا مواجه شدیم، شرکت‌ها و مؤسساتی که معمولاً پایان تیرماه زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی  آن‌هاست با کندی و مشکل روبرو شده‌اند‌ و به همین دلیل مهلت ارائه‌ی اظهارنامه‌ی مالیاتی  یک ماه  تمدید شد.
وی در مصاحبه با شبکه خبر افزود موعدهای مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم، مواد ۵۸، ۸۰، ۱۱۰، ۱۱۶ و ۱۲۶ همگی یک ماه تمدید می‌شود. و طبعاً به تناسب آن یک ماه به مهلت‌های رسیدگی به سنوات قبل افزوده می‌شود.

پندار سیستم

نهاوندیان همچنین اشاره  کرد که ما سال گذشته دو ماه این مهلت را تمدید کردیم و امسال هم در ستاد ملی کرونا تصویب شد که با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی برخی  شهرها و مشکلات شرکت‌ها، موعد تسلیم اظهارنامه مالیاتی  یک ماه تمدید شود.
محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. Pezhman می گوید

    دمشون گرم

  2. mina می گوید

    چرا سایت سازمان امور مالیاتی تمدید مهلت اظهارنامه رو اعلام نمی کنه؟

  3. مینا می گوید

    آیا بخشنامه تمدید مهلت اظهارنامه ۹۹ اشخاص حقوقی صادر شده یا خیر؟ خبرش را روی سایت وزارت امور اقتصادی زده ولی بخشنامه هنوز نیومده به نظرتون قطعیه؟

  4. محمد می گوید

    از تمدید صورت معاملات فصلی خبری نیست ؟ ماده ۱۶۹ تو این نامه اشاره نشده

  5. Shahab می گوید

    تمدید کنید خوووو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.