نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حق مسکن کارگران مورد تایید کمیسیون اقتصادی دولت قرار گرفت

9 23,024

حسابداراپ

توضیح سایت تازه های حسابداری:

– حق مسکن سال ۹۹ مصوب شد. جهت دریافت متن مصوبه اینجا کلیک کنید.

پندار سیستم

سخنگوی دولت گفت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمسیون این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تائید قرارگرفته است.

علی ربیعی سخنگوی دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره علت تعلل دولت در تصویب حق مسکن کارگران و اینکه طبق گفته ی وزیرکار حق مسکن می‌بایست از تیر ماه به حقوق کارگران افزوده می‌شد اما اکنون ۱۴ مرداد ماه است و هنوز مصوبه حق مسکن تصویب نشده است و این مسئله نگرانی جامعه کارگری را فراهم آورده است، اظهار داشت:  حق مسکن کارگران بعلت اینکه تابعی از حداقل دستمزد است که در اوائل سال مشخص  می‌شود و حق مسکن نیز باید به تصویب دولت برسد  و لذا همواره در فرآیند های کمسیون‌های دولت بوده و با تاخیر مورد تصویب قرار می‌گیرد  که این امر در دستور کار کمسیون اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمسیون این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تائید قرارگرفته است.

سخنگوی دولت تصریح کرد:‌ به علت اولویت چند دستور کار فوق العاده در خصوص مسائل مهم کشور ازجمله موضوع مالیات بر خانه‌های خالی و چند موضوع مهم دیگر، این امر در دستور کار بعدی کمسیون قرار دارد که قطعا پس از فرایند کمسیون در دولت تصویب و در زمان مناسب عملیاتی و اجرائی خواهد شد.

محل تبلیغ شما

9 نظرات
  1. رحیم می گوید

    جالبه حق و حقوق کارگر اهمیتی نداره و مالیات بستن بر خونه های خالی از اهمیت بالاتری برخورداره
    اینکه صد البته مسلمه
    چون مالیات به جیب کی میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اقای ربیعی نمیگفتی هم این اظهر و من شمسه همه میدونن

  2. سهشئ می گوید

    خدا به داد کارگر برسه شماها به فکر قشر کارگر نیستید کارگر هیچ پشت و پناهی تو مملکت ندارد هر کارفرمایی خیلی راحت کارگر را اخراج می کند خیلی خیلی راحت خدایا پناه بر تو

  3. منیژه می گوید

    واقعا این دولت عجب روئی داره شما خجالت نمیکشین برای افزایش حق مسکن، این همه کارگر را خون به جیگر کردین ؟ چطور برای کارکنان دولت قبل از عید افزایش ۶۰ درصدی را داشته و سریعاً تصویب کردید مگر ما کارگران ایرانی از کشور بیگانه آمدیم که اینطور رفتار می کنید ؟؟؟ بس کنید دیگه خدا لعنتتون کنه با این مصوبات و بخشنامه هاتون که پشیزی ارزش نداره این مسخره بازی ها چیه از ابتدای سال ، از اول تیرماه الان هم مرداد ماه داره تمام میشه یعنی اینقدر سختتون هست برای یک مصوبه ؟

  4. ناشناس می گوید

    چه عجب ؟؟؟ بیائیم عرق جبین شما دولتمردان را خشک کنیم با این تائید کردنتون برای ۲۰۰ هزارتومان جامعه کارگری را به خدا رسوندین ، واقعاً براتون متاسفم ، پولی که شماها میگیرید حرامتان باشه

  5. ناشناس می گوید

    تا زمانیکه بخشنامه نیاد یا مصوبه آن نیاد کارفرما پرداخت نمیکنه . آخه این چه مسخره بازی هست خودتان می فهمید دارید چکار می کنید ؟ الان هم که مرداد ماه ۳ روز دیگه تمام میشه این مصوبه واجبه یا چیزهای دیگر ؟ آیا اگر برای کارکنان دولت بود اینجوری مسخره بازی در میارین ؟ وزیر کار کجائی ؟ فقط یک نامه به جانگیری زدی که تصویب بشه ؟ بخشنامه یا مصوبه کنید. حقوق کارکنان دولت را با کارگران مقایسه کنید آیا تبعیض نیس ؟ چه کسی با ۲ تا بچه دانشجو با ۳ میلیون تومان میتونه زندگی کنه ؟ خدا ازتون نگذره خدا لعنتتون کنه که به فکر پائیین دستی ها نیستین

  6. راشا می گوید

    لعنت خدا برکسانی که حقی از حقوق یک مظلوم(کارگر) میخورند.

  7. مم می گوید

    بخشنامش کو؟

  8. عادل می گوید

    ۳۰۰ تومن اضافه کردن که اینقدر ادا اطوار نداره وزیر جون ، کرایه خونه سه برابر شده ، کجای کاری مهربون

  9. گیتا می گوید

    مثل آدم نمیتونین بگید زیاد شد یا نه
    فقط ماهارو به اشتباه می اندازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.