نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی معافیت تعاونی‌های مصرف از مالیات بر ارزش افزوده

0 1,456

حسابداراپ

پندار سیستم

بیست و پنجمین جلسه کمیسیون تامین و توزیع تعاونی‌های مصرف به منظور بررسی موضوع مالیات بر ارزش افزوده تعاونی‌های مصرف و بررسی لایحه پیشنهادی دولت به مجلس در خصوص اصلاح قانون تعاون برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از اتاق تعاون ایران، بیست و پنجمین جلسه کمیسیون تامین و توزیع تعاونی های مصرف با حضور جلیلیان عضو هیات رئیسه اتاق تعاون، نمایندگان بانک توسعه تعاون، نماینده معاونت مالیات برارزش افزوده، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مشاور امور مالیاتی اتاق تعاون، رئیس کمیسیون های اتاق تعاون، رئیس کمیسیون تامین و توزیع تعاونی های مصرف و جمع زیادی از نمایندگان اتحادیه ها و اتاق های تعاونی سراسر کشور در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

نشست‌های کمیته فنی و مسائل مطروحه در جهت حل مشکلات تعاونی ها و بررسی درخواست اتاق تعاون در خصوص مالیات برارزش افزوده به نیمه دوم مهرماه موکول شده است.

در بخش دیگری از این نشست محمودی مشاور مالیاتی اتاق تعاون ایران اظهار داشت: از آنجایی که قانون مالیات صراحتا معافیت‌های مالیاتی را قید کرده، سازمان مالیاتی نیز فراتر از آن نمی تواند اقدام کند در نتیجه رایزنی با مجلس در این خصوص می‌تواند موثرتر باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.