نرم افزارحسابداری صدگان

نقش حسابداري در حماسه اقتصادي بررسي مي‌شود

2 1,317

حسابداراپ

انجمن حسابداري ايران به عنوان بزرگ‌ترين تشكل علمي حسابداري در كشور، دهمين همايش سالانه خود را در روزهاي ۱۲ و ۱۳ آذرماه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار مي‌كند.

دبيركل انجمن حسابداري ايران در اين باره گفت: همزمان با هفته بين‌المللي حسابداري، برجسته‌ترين كارشناسان داخلي و بين‌المللي اين رشته در اين همايش با تبادل آرا و نظريات خود به بررسي نقش حسابداري به عنوان نيروي محركه حماسه اقتصادي مي‌پردازند.
دكتر ناصر پرتوي درخصوص محورها و موضوعات همايش يادشده توضيح داد: نقش حسابداران و حسابرسان در حماسه اقتصادي، نقش ارگان‌هاي حسابداري در حماسه اقتصادي، نقش ارگان‌هاي نظارتي و بازرسي در حماسه اقتصادي و نقش بازار سرمايه، نهادهاي مالي و دانشگاه‌ها در حماسه اقتصادي از مهم‌ترين محورهاي اين همايش است.
دبير همايش «حسابداري، نيروي محركه حماسه اقتصادي» ادامه داد: نقش ماليات و سود بانكي در حماسه اقتصادي، نقش حسابداران و حسابرسان در سلامت مالي و مبارزه با فساد از ديگر محورهاي اين همايش است.

پندار سیستم

پرتوي خاطرنشان كرد: نقاط قوت و ضعف استانداردهاي حسابداري و مشكلات فعلي و آتي حسابداران نيز در اين همايش به بحث و بررسي گذاشته خواهد شد.
وي با اشاره به استقبال بي‌نظير براي شركت در اين همايش از حضور پروفسور ذبيح‌الله رضايي، استاد حسابداري دانشگاه ممفيس به عنوان سخنران همايش خبر داد.
پرتوي تصريح كرد: اهميت دادن به حسابداران و نقش آنها در فرآيند توسعه اقتصادي به نوعي مبارزه با فساد و تقلب است و ارتقاي سلامت مالي را به دنبال دارد.
وي در پايان گفت: در دومين روز همايش، همزمان با دهمين سال تاسيس انجمن حسابداري ايران، مراسم بزرگداشت و تقدير از چهره‌هاي نامدار حسابداري برگزار خواهد شد.
منبع : دنیای اقتصاد

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. آفرین می گوید

    با سلام
    من دانشجوی ارشد حسابداری هستم. چطور میتونم توی این همایش شرکت کنم؟
    مرسی

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اين همايش مربوط به سال گذشته بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.