نرم افزارحسابداری صدگان

محتمل‌ترین گزینه مزدی؛ افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصد/ گزینه‌های جدید کارگران و کارفرمایان

0 716

حسابداراپ

.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه مذاکرات امروز صبح مقامات کارگری و کارفرمایی به نتیجه نهایی نرسید، از طرح گزینه ۲۰ تا ۲۵ درصدی به عنوان مهمترین سناریوی افزایش دستمزد سال آینده نام برد و گفت: با این حال، پیشنهاد کارفرمایان ۱۲ درصد و کارگران ۴۲ درصد افزایش حداقل مزد است.

غلامرضا عباسی در گفتگو با مهر با تشریح جزئیات نشست امروز صبح شورای عالی کار که با حضور مقامات کارگری،‌ کارفرمایی و دولت برای تعیین حداقل دستمزد سال آینده برگزار شد، گفت: با مطرح کردن مباحث مختلف از سوی دو گروه نتوانستیم به نتیجه نهایی در جلسه صبح دست یابیم.

.

نایب رئیس کانون عالی انجمن‌‌های صنفی کارگری کشور اظهار داشت: مهمترین گزینه کارگران با توجه به بررسی‌ها و جمیع شرایطی که داشته‌ایم، افزایش ۴۲ درصدی است و پیشنهاد کارفرمایان افزایش ۱۲ درصدی حداقل دستمزد برای سال آینده است که همچنان اختلاف نظر قابل توجهی بین دو گروه وجود دارد.

.

عباسی خاطرنشان کرد به منظور می‌رسد با توجه به روند جلسات و مذاکراتی که داشته‌ایم، بتوانیم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست عصر امروز حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار را به تصویب برسانیم.

.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که به احتمال قوی افزایش حداقل دستمزد سال آینده بین ۲۰ تا ۲۵ درصد نهایی خواهد شد که رقمی حدود ۴۰۰ تا کمتر از ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.