نرم افزارحسابداری صدگان

لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با عجله تدوین شده است.

0 717

حسابداراپ

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم ، گفت: این لایحه بدون کارکارشناسی و با عجله تدوین شده است.

.

امید کریمیان درگفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: این لایحه علاوه بر این که انگیزه سرمایه گذاری و تولید را کاهش می دهد بر مصرف کنندگان نیز فشارمضاعف واردمی کند.

.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: تغییر اتکای بودجه از نفت به مالیات نمی‌تواند قابل دفاع باشد، درست است که مالیات به عنوان یک منبع مهم در راه توسعه اجتماعی و رفاه عمومی از قدیم‌الایام مطرح بوده است اما به شکلی که دولت یکباره افزایش سطح مالیات را برای جبران کسری بودجه و تامین هزینه‌های مالی دولت زیاد کند این تغییر یک باره ، خطرآفرین است.

.

وی در ادامه با اشاره به تاخیردولت درارسال لایحه بودجه به مجلس گفت: تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس منجر به تاخیر در بررسی و تصویب آن درمجلس می شود.

پندار سیستم

.

کریمیان افزود: چند سالی است که با تاخیر دولت در ارسال لایحه بودجه ، سال مالی از تیرماه شروع می شود و اجرای پروژه های عمرانی در نیمه دوم سال عملا هیچ فایده ای ندارد.

.

وی درباره احتمال لحاظ شدن فاز دوم هدفمندسازی‌ یارانه ها در لایحه بودجه سال۹۲ گفت: لایحه از سوی دولت تدبیر می شود اما بررسی و تصویب آن دست مجلس است ومجلس می تواند آن را حذف کند.

.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ، افزود: اگر افزایش حامل های انرژی و اجرای فاز دوم هدفمندی فشار مضاعفی به مردم وارد کند اکثر نمایندگان با آن رای منفی خواهند داد.

.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در ادامه درباره تعلل دولت در اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز افزود: با توجه به محدودیت منابع ارزی تک نرخی شدن ارز امری محال است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.