اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان ۹۰

محمدقاسم پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد دریافت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان ۹۰ گفت: اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان تا ۳۱ فروردین سال جاری ۱۸۶ هزار فقره بود که نسبت به دوره پاییز که ۱۶۳ هزار فقره دریافت شد، ۱۵درصد و نسبت به فصل زمستان سال ۸۹  رقم ۴۰ درصد رشد داشته است.

.

معاون سازمان امور مالیاتی افزود: اکثر گروه‌های مشمول مالیات ارزش افزوده در فصل زمستان از جمله فعالان صنف طلافروش، آهن‌فروش از نظر تسلیم اظهارنامه مشارکت بهتری داشته‌اند.

.

پناهی در مورد نحوه ارائه اظهارنامه گفت: بیش از ۹۹ درصد اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده به صورت الکترونیکی و کمتر از یک درصد به صورت دستی ارائه شده است.

.

وی در مورد ارزش مالیات مؤدیان در فصل زمستان گفت: در مجموع ۲۶۰۰ میلیارد تومان ارزش اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان بوده که این رقم شامل مالیات و عوارض است.

.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی در مورد مالیات سکه گفت: بانک مرکزی هم از طریق بانک ملی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سکه‌های فروخته شده در بانک کارگشایی را برای فصل زمستان ۹۰ ارائه کرد.

.

وی در مورد بخشودگی مالیاتی گفت: اکثر مشمولان مالیات بر ارزش افزوده اظهارنامه‌های مالیاتی را ارائه کردند و با کسانی که مشمول بخشودگی شده‌اند، طبق قانون رفتار خواهد شد.

.

 

اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 90
نظرات (2)
ثبت نظر