تغییرات مجلس در بودجه بدهی‌های دولت را جبران می‌کند

رییس کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه مجلس با شفاف کردن بودجه ۹۲ ،مطالبات از دولت را پرداخت کرد،گفت: مجلس ۷ هزار میلیارد تومان به جمع اعتبارات دولت اضافه کرد تا دولت ۷ هزار میلیارد تومان بدهی خانواده های جانبازان،ایثارگران و بازنشستگان آموزش و پروش و همه کسانی که از دولت طلبکار هستند را پرداخت کند.


غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص انتقادهای دولت مبنی بر این که درآمدهای دولت در بودجه سال ۹۲ توسط مجلس افزایش یافته و غیر واقعی شده است، گفت: درآمدهای دولت از ۲۰۶ هزارمیلیارد تومان به ۲۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه این مطلب تاکید کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان این درآمدها بالا رفته است و مجلس این رقم را تغییر قابل توجهی نمی داند.


مصباحی مقدم تصریح کرد:دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان را در بند اول بودجه خود نیاورده بود بلکه در ردیف ها آورده بود و مجلس این اعتبار را زنده کرد و در سرجمع ها نیز آن را ذکر کرد و به عبارت دیگر بودجه را شفاف کردیم.

وی ادامه داد: انتقاد دولت به مسئله افزایش درآمدهای دولت و غیر واقعی کردن آن انتقاد بی‌مبنایی است.


رییس کمیسیون برنامه ؛بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: ۵ هزار میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت، ۵ هزار میلیارد تومان واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام و ۳۰ هزار میلیارد تومان واگذاری اموال دولت و سهام شرکت های دولتی ، ریز ۴۰ هزار میلیارد تومانی است که دولت در سرجمع ردیف های خود ذکر نکرده بود و ما در سرجمع محاسبه کردیم و بودجه دولت را شفاف کردیم.


وی تاکید کرد: مجلس ۷ هزار میلیارد تومان اضافه کرد تا دولت ۷ هزار میلیارد تومان بدهی خانواده های جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان آموزش و پروش و همه کسانی که از دولت طلبکار بودند، پرداخت شود.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس هم چنین تصریح کرد:  مجلس با تغییر در اعتبارات لایحه بودجه ۹۲ به دولت در پرداخت بدهی‌هایش کمک کرد.


تغییرات مجلس در بودجهتغییرات مجلس در بودجه بدهی‌های دولت را جبران می‌کند
نظرات (0)
ثبت نظر