نرخ سود بانکی تغییر نمی کند.

عموم اعضای شورای پول و اعتبار به این جمع بندی رسیده اند که به تغییر نرخ سود بانکی نیازی نیست.


وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ سود بانکی تغییر نمی کند و سیاست های ارزی هم ثابت می ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، سید شمس الدین حسینی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران افزود: عموم اعضای شورای پول و اعتبار به این جمع بندی رسیده اند که به تغییر نرخ سود بانکی نیازی نیست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تصمیم جدید ارزی در راه نیست ، گفت: ارز کالاهای اساسی مانند گذشته پرداخت می شود.

وی درباره بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی هم گفت: هر چند این بسته سالانه تدوین و تصویب می شد ، اما از آنجایی که سیاست ها و نظارت ها یکساله نیست ، در دور قبل مقرر شد که همان بسته ملاک عمل باشد و این بسته تا زمانی که نیاز نباشد ، تغییر نمی کند.

حسینی با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور و نظر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تصویب بودجه به عملی بودن مصوبه ها توجه شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه کاهش درآمدی قانون هدفمندی یارانه ها در سال گذشته سبب شد برخی از احکام امکان اجرایی نداشته باشد ، گفت: بودجه ای تصویب شود که در عمل امکان اجرای آن باشد.

وی هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک و بیمه را بزرگ ترین نمایشگاه خاورمیانه دانست و افزود: حضور شرکت های خارجی نشان از رشد بازار سرمایه ایران دارد که سرمایه گذاران خارجی را جلب کرده است.

 

افزایش درنرخ سود بانکیافزایش درنرخ سود بانکی 92افزایش نرخ سود بانکی 92بهره بانكي 92تورم کنونی را هیچ نرخ سودبانکی جبران نمی کندجنگ اقتصادیسود بانكيسود بانكي 92ضرورت افزایش نرخ سود بانکی متناسب با نرخ تورمنرخ سود بانكي در توليدنرخ سود بانکینرخ سود بانکی 92نرخ سود بانکی تغییر نمی کندنرخ سود بانکی در سال جدید چقدر باید باشد؟
نظرات (1)
ثبت نظر
  • شرکت پاراب

    خواهشمند است نرخ لایبور را در سال ۱۳۹۱ اعلام فرمائید.
    با تشکر شرکت پاراب