ارسال پنجمین نامه به رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان/ نامه های قبلی همچنان بی پاسخ

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ارسال پنجمین نامه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور خبر داد و گفت: به نامه های قبلی پاسخی داده نشد.

 

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طی سالهای گذشته برای رفع مشکل بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنان چهار بار به رئیس جمهور نامه نوشتم اما فایده ای نداشت و پاسخی به آنها داده نشد.

وی گفت: در جشن روز کارگر نامه ای دیگر به نمایندگی از بازنشستگان شخصا به دست احمدی نژاد داده و خواستار رسیدگی به آن شدم و وی نیز قول رسیدگی داد که امیدوارم تا پایان دولت در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان برای ماههای فروردین و اردیبهشت محاسبه و  از ۵ خرداد ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

خبازها گفت: علاوه بر افزایش حقوق ، حق همسر و فرزند بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته وی،در گذشته حداقل ۳۸۹ هزار تومان بود که با این افزایش ۲۵ درصدی الان تقریبا ۴۹۰ هزار تومان می شود و حداکثر هم که ۷ برابر حداقل دستمزد وزارت کار است.

 

ارسال پنجمین نامه به رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان/ نامه های قبلی همچنان بی پاسخاز پنج خرداد اضافه حقوق بازنشستگان پرداخت می شود/حق همسر و فرزند ۲۵ درصد افزایش دارد.اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از ابتدای سال‌جاریافزايش 25 % بازنشستگي 92افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان حداکثر تا خرداد اعمال می‌شود.افزایش حقوق بازنشستگانافزایش حقوق بازنشستگان 92افزایش حقوق بازنشستگان از ابتدای92حداقل حقوق بازنشستگان تامين اجتماعيحداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعیحداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 92حداقل دريافتي بازنشستگان 92حقوق بازنشستگي 92ماده 96 قانون تأمین‌اجتماعیمیزان حقوق و مستمری سال 1392 بازنشستگان تامین اجتماعیهمسان سازی حقوق بازنشستگان
نظرات (0)
ثبت نظر