نرم افزارحسابداری صدگان

ارسال پنجمین نامه به رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان/ نامه های قبلی همچنان بی پاسخ

0 707

حسابداراپ

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ارسال پنجمین نامه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور خبر داد و گفت: به نامه های قبلی پاسخی داده نشد.

 

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طی سالهای گذشته برای رفع مشکل بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنان چهار بار به رئیس جمهور نامه نوشتم اما فایده ای نداشت و پاسخی به آنها داده نشد.

پندار سیستم

وی گفت: در جشن روز کارگر نامه ای دیگر به نمایندگی از بازنشستگان شخصا به دست احمدی نژاد داده و خواستار رسیدگی به آن شدم و وی نیز قول رسیدگی داد که امیدوارم تا پایان دولت در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان برای ماههای فروردین و اردیبهشت محاسبه و  از ۵ خرداد ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

خبازها گفت: علاوه بر افزایش حقوق ، حق همسر و فرزند بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته وی،در گذشته حداقل ۳۸۹ هزار تومان بود که با این افزایش ۲۵ درصدی الان تقریبا ۴۹۰ هزار تومان می شود و حداکثر هم که ۷ برابر حداقل دستمزد وزارت کار است.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.