قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شود

دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور از اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال ۹۲ خبر داد.

.

ˈمحمد اسدیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عضو این کانون هستند، افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۸۸ منتظرند تا قانون همانندسازی حقوقشان اجرایی شود.

.

وی ادامه داد: درسال جاری بر اساس مصوبه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش در حقوق ماه آینده( اردیبهشت ) آنان در نظر گرفته می شود.

.

اسدی اظهار کرد : مابه التفاوت ماه اول نیز همراه با حقوق ماه آینده به حساب بازنشستگان واریز می شود.
.
وی با اشاره به حقوق ۷۰۰ هزار تومانی بازنشستگان در سال جاری افزود: حقوق ۷۰۰ هزار تومانی شامل تمامی بازنشستگان نمی شود و تنها افرادی این حقوق را می گیرند که ۳۰ سال حق بیمه کامل پرداخت کرده باشند. 
..
این مسوول تاکید کرد: همچنین افرادی که به موجب قوانین، با ۲۰ و ۲۵ سال خدمت بازنشسته شده اند نیز شامل این افزایش خواهند بود.

.

دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشورادامه داد:همه بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حق بیمه خود را بطور کامل و به مدت ۳۰ سال تمام پرداخت کرده اند، افزایش ۲۵ درصدی حقوق خواهند داشت و حقوق این افراد کمتر از ۷۰۰ هزار تومان نخواهد بود.

.

وی در ادامه از افزایش ۹۰ درصدی خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد.

..

700 هزار تومان پرداختی با 30 سال حق بیمهافزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگانپرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشتحقوق 700 هزار تومانی بازنشستگانقانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شودهمسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
نظرات (0)
ثبت نظر