فروش اوراق سلف نفتی در اتاق انتظار بانک مرکزی

وزیر نفت گفت: مطالعات و اقدامات انتشار اوراق سلف نفتی در وزارت نفت به اتمام رسیده و برای فروش منتظر پاسخ از سوی بانک مرکزی است.

.

رستم قاسمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بین این مطلب که اقدامات و مطالعات انتشار اوراق سلف نفتی در وزارت نفت، سازمان بورس و بانک سپه به اتمام رسیده است، افزود: وزارت نفت منتظر پاسخ نهایی بانک مرکزی است که اجازه عرضه اوراق سلف نفتی را در کشور صادر کند.

.
وی تأکید کرد: با انتشار اوراق سلف نفتی، زمینه برای توسعه صنعت نفت فراهم می شود.

.
قاسمی در خصوص کلنگ زنی کارخانه ان جی ال اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم که در صنعت نفت در اولویت قرار دارد، خاموش کردن گازهای همراه نفت است که مدتهاست در کشور می سوزد.

.
وزیر نفت اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون عملیات کارخانه ان جی ال دهلران با ظرفیت۳ هزار و ۱۰۰ شروع شده و کارخانه ان ال جی خارک با ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ که آخرین طرح در منطقه این است اجرا می شود.

.
وی تأکید کرد: کارخانه ان جی ال برای تأمین خوراک پتروشیمی بندر امام خمینی احداث می شود که کنسرسیوم سرمایه گذار اصلی آن پتروشیمی امام است.

.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: این کارخانه در یک برنامه زمانبندی ۴۸ ماهه احداث می شود.

.
در ادامه احمد قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص اوراق سلف نفتی گفت: بانک مرکزی، کار کارشناسی و اثرات جانبی این اوراق را از نظر ریالی و ارزی بررسی می کنند.

.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بانک مرکزی پاسخ  نهایی خود را برای انتشار اوراق سلف نفتی هرچه زودتر صادر کنند.

.

CargosizeEmbedded put optionآغاز عرضه اوراق سلف نفتی از روز دوم دی ماهآیین‌‌نامه انتشار اوراق بهادار سلف نفتیارزش معاملات بورس کالاانتشار اوراق سلف نفتیانتشار اوراق سلف نفتی به زودی آغاز می شوداوراق سلف نفتیاوراق سلف نفتی چیست؟بانک سپه، دی ماه اوراق سلف نفتی می فروشدپرسش‌های بی‌پاسخ درباره اوراق سلف نفتیجزئیات اوراق سلفحجم مبادلات بورس کالادستور العمل و نحوه فروش اوراق سلف نفتیسلفسلف نفتیسود اوراق سلف نفتیسود حداقل 30 درصدی برای اوراق سلف نفتی در سه سالصکوک سلف نفتیعرضه اوراق سلف نفتیعرضه اوراق سلف نفتی برای اولین بارعرضه نفت خام در قالب اوراق سلف نفتیفروش اوراق بهادار سلف نفتیفروش اوراق سلف ارزیفروش اوراق سلف نفتی در اتاق انتظار بانک مرکزیفروش حواله‌های ۱۰بشکه‌ای نفت به مردمفروش ضمنیمحاسبه سود اوراق سلف نفتیمحموله‌های Cargosizeمعاملات ثانویه
نظرات (0)
ثبت نظر