نرم افزارحسابداری صدگان

فروش اوراق سلف نفتی در اتاق انتظار بانک مرکزی

0 665

حسابداراپ

وزیر نفت گفت: مطالعات و اقدامات انتشار اوراق سلف نفتی در وزارت نفت به اتمام رسیده و برای فروش منتظر پاسخ از سوی بانک مرکزی است.

.

رستم قاسمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بین این مطلب که اقدامات و مطالعات انتشار اوراق سلف نفتی در وزارت نفت، سازمان بورس و بانک سپه به اتمام رسیده است، افزود: وزارت نفت منتظر پاسخ نهایی بانک مرکزی است که اجازه عرضه اوراق سلف نفتی را در کشور صادر کند.

.
وی تأکید کرد: با انتشار اوراق سلف نفتی، زمینه برای توسعه صنعت نفت فراهم می شود.

.
قاسمی در خصوص کلنگ زنی کارخانه ان جی ال اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم که در صنعت نفت در اولویت قرار دارد، خاموش کردن گازهای همراه نفت است که مدتهاست در کشور می سوزد.

پندار سیستم

.
وزیر نفت اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون عملیات کارخانه ان جی ال دهلران با ظرفیت۳ هزار و ۱۰۰ شروع شده و کارخانه ان ال جی خارک با ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ که آخرین طرح در منطقه این است اجرا می شود.

.
وی تأکید کرد: کارخانه ان جی ال برای تأمین خوراک پتروشیمی بندر امام خمینی احداث می شود که کنسرسیوم سرمایه گذار اصلی آن پتروشیمی امام است.

.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: این کارخانه در یک برنامه زمانبندی ۴۸ ماهه احداث می شود.

.
در ادامه احمد قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص اوراق سلف نفتی گفت: بانک مرکزی، کار کارشناسی و اثرات جانبی این اوراق را از نظر ریالی و ارزی بررسی می کنند.

.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بانک مرکزی پاسخ  نهایی خود را برای انتشار اوراق سلف نفتی هرچه زودتر صادر کنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.