احتمال پذیرش اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش

مدیرعامل بورس انرژی از بررسی درخواست اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش خبر داد و احتمال داد به دلیل برطرف شدن نواقص این اوراق در هیات پذیرش پذیرفته شود.

.

شاپور محمدی – مدیرعامل بورس انرژی – در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از بررسی درخواست اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش خبر داد و گفت:اوراق سلف نفتی امروز در جلسه هیات پذیرش مورد بررسی قرار می گیرد تا در مورد پذیرش آن در بورس انرژی تصمیم گیری شود.

.

وی از احتمال پذیرفته شدن این اوراق در جلسه هیات پذیرش سخن گفت و اظهار کرد:احتمالا اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش پذیرفته شود مگر اینکه در جلسه مباحث جدیدی مطرح شود.

.

مدیرعامل بورس انرژی با اشاره به اینکه در جلسه چند هفته گذشته هیات پذیرش درمورد جزییات عرضه نفت ابهاماتی وجود داشت، گفت: زمان تحویل این محصول دو ماهه بود که با اولویت بندی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تغییر کرد همچنین در خصوص هزینه حمل و نقل و زمان تسویه بحث هایی مطرح بود که با انجام مذاکرات مختلف برطرف شد.

.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به دلار توسط شرکت نفت وبانک مرکزی در حال بررسی است و بعد از پذیرش نیز امکان برطرف شدن آن وجود دارد، در مورد تغییر سود این اوراق گفت:سود اوراق سلف نفتی معقول است و به گونه ای است که موجب عدم تعادل در بازار نمی شود.

.

به گزارش ایسنا،اوراق سلف نفتی که قرار بود در دی ماه منتشر شود در جلسه چند هفته هیات پذیرش مورد بررسی قرار گرفت ولی به دلیل مباحثی همچون افزایش نرخ دلار و تسویه قبل از سررسید و همچنین سود این اوراق مورد پذیرش قرار نگرفت.

.

CargosizeEmbedded put optionآغاز عرضه اوراق سلف نفتی از روز دوم دی ماهآیین‌‌نامه انتشار اوراق بهادار سلف نفتیاحتمال پذیرش اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرشارزش معاملات بورس کالاانتشار اوراق سلف نفتیانتشار اوراق سلف نفتی به زودی آغاز می شوداوراق سلف نفتیاوراق سلف نفتی چیست؟بانک سپه، دی ماه اوراق سلف نفتی می فروشدپرسش‌های بی‌پاسخ درباره اوراق سلف نفتیجزئیات اوراق سلفحجم مبادلات بورس کالادستور العمل و نحوه فروش اوراق سلف نفتیسلفسلف نفتیسود اوراق سلف نفتیسود حداقل 30 درصدی برای اوراق سلف نفتی در سه سالصکوک سلف نفتیعرضه اوراق سلف نفتیعرضه اوراق سلف نفتی برای اولین بارعرضه نفت خام در قالب اوراق سلف نفتیفروش اوراق بهادار سلف نفتیفروش اوراق سلف ارزیفروش اوراق سلف نفتی در اتاق انتظار بانک مرکزیفروش حواله‌های ۱۰بشکه‌ای نفت به مردمفروش ضمنیمحاسبه سود اوراق سلف نفتیمحموله‌های Cargosizeمعاملات ثانویه
نظرات (0)
ثبت نظر