نرم افزارحسابداری صدگان

احتمال پذیرش اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش

0 787

حسابداراپ

مدیرعامل بورس انرژی از بررسی درخواست اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش خبر داد و احتمال داد به دلیل برطرف شدن نواقص این اوراق در هیات پذیرش پذیرفته شود.

.

شاپور محمدی – مدیرعامل بورس انرژی – در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از بررسی درخواست اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش خبر داد و گفت:اوراق سلف نفتی امروز در جلسه هیات پذیرش مورد بررسی قرار می گیرد تا در مورد پذیرش آن در بورس انرژی تصمیم گیری شود.

.

وی از احتمال پذیرفته شدن این اوراق در جلسه هیات پذیرش سخن گفت و اظهار کرد:احتمالا اوراق سلف نفتی در جلسه امروز هیات پذیرش پذیرفته شود مگر اینکه در جلسه مباحث جدیدی مطرح شود.

پندار سیستم

.

مدیرعامل بورس انرژی با اشاره به اینکه در جلسه چند هفته گذشته هیات پذیرش درمورد جزییات عرضه نفت ابهاماتی وجود داشت، گفت: زمان تحویل این محصول دو ماهه بود که با اولویت بندی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تغییر کرد همچنین در خصوص هزینه حمل و نقل و زمان تسویه بحث هایی مطرح بود که با انجام مذاکرات مختلف برطرف شد.

.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به دلار توسط شرکت نفت وبانک مرکزی در حال بررسی است و بعد از پذیرش نیز امکان برطرف شدن آن وجود دارد، در مورد تغییر سود این اوراق گفت:سود اوراق سلف نفتی معقول است و به گونه ای است که موجب عدم تعادل در بازار نمی شود.

.

به گزارش ایسنا،اوراق سلف نفتی که قرار بود در دی ماه منتشر شود در جلسه چند هفته هیات پذیرش مورد بررسی قرار گرفت ولی به دلیل مباحثی همچون افزایش نرخ دلار و تسویه قبل از سررسید و همچنین سود این اوراق مورد پذیرش قرار نگرفت.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.