سرمایه بانک ملی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش یافت.

مدیرعامل بانک ملی ایران از افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها حسب موافقت مجمع عمومی بانک ملی ایران خبر داد و خواستار همکاری ویژه مدیران در خصوص این موضوع با عضو هیات مدیره مربوطه شد.

.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، حیدری با اعلام این خبر با تشکیل روزانه کمیته تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری و ارزیابی مجدد وثایق و افزایش میزان رهینه‌ها را از سوی روسای شعب یک ضرورت و اولویت دانست و ابراز داشت: از کنار هیچ مطالباتی نباید عبور کرد که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های قانونی بیشترین بهره را برد.

.

وی با تاکید بر دو اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان‌قیمت و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری و سودآوری ابراز داشت: مقرر شده است تا پایان سال هر دو هفته یک بار، عملکرد ادارات امور و شعب مستقل از این دو حیث بررسی و تجزیه و تحلیل شود.
.

مدیرعامل بانک ملی ایران خواستار تلاش و حساسیت ویژه مسوولان و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و گفت: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.
.

حیدری گفت: ابزارهای تشویقی و تنبیهی باید به صورت هدفمند و به موقع از سوی مدیران مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین نتیجه برای بانک حاصل شود. وی تشخیص وضعیت فعلی، تغییر شرایط موجود و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌های مدیران دانست و خواستار بکارگیری مناسب این مهارت‌ها از سوی مدیران بانک در شرایط رقابتی امروز شد. به گفته این مقام مسوول با سرعت در تشخیص و اعمال تغییرات و تثبیت رفتار جدید باید شتاب بانک را سریع‌تر کرد.
.

وی در این زمینه استفاده از توان تمام کارکنان خصوصاً پایوران بانک از جمله روسای حوزه‌ها و بازرسان برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد شعب را بسیار موثر دانست.
.

حیدری فروش املاک مازاد بانک را دارای مزیت‌های متعدد برای بانک دانست و بر شناسایی، معرفی سریع و انجام اقدامات لازم در خصوص این اموال تاکید کرد. وی بر نقش مهم ادارات ستادی در برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل واحدهای صف تاکید کرد و گفت: شان وجودی ادارات ستادی، روان‌سازی امور برای شعب به منظور سرویس‌دهی بهتر به مشتریان است لذا اقدامات ستاد بانک باید بر اساس این محور اصلی تنظیم شود.

.

افزايش سرمايه بانك ملی از محل تجديد ارزيابی دارايی هاافزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌هاافزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌هاسرمایه بانک ملی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش یافت
نظرات (0)
ثبت نظر