تصویب طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تامین نظر شورای نگهبان در خصوص طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: نظر شورای نگهبان در خصوص این طرح تامین شد و با یک اصلاحیه در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مالیاتی که یکی از پارامترهای مهم در بحث طرح تحول اقتصادی است توسط بخش خصوصی، رئیس سازمان امور مالیاتی و اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ایرادات این لایحه در جلسه دیگری تبادل نظر شود و رای گیری در این خصوص به جلسه بعد موکول شد.

.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز نیز در کمیسیون مطرح شد و با تامین نظر شورای نگهبان و یک اصلاحیه در کمیسیون به تصویب رسید.

.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از تصویب طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: یک سری اصلاحات در این طرح صورت گرفت و به تصویب رسید.

.

تصویب طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرسازخیرین مدرسه سازخیرین مدرسه سازازپرداخت مالیات معاف شدندعوارض شهرداری معاف خیرین مدرسه سازماليات خيرينماليات مدرسهماليات مدرسه سازمدارس خیرین مدرسه ساز از پرداخت عوارض شهرداری معاف شدند
نظرات (0)
ثبت نظر