نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز

0 741

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تامین نظر شورای نگهبان در خصوص طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: نظر شورای نگهبان در خصوص این طرح تامین شد و با یک اصلاحیه در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مالیاتی که یکی از پارامترهای مهم در بحث طرح تحول اقتصادی است توسط بخش خصوصی، رئیس سازمان امور مالیاتی و اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ایرادات این لایحه در جلسه دیگری تبادل نظر شود و رای گیری در این خصوص به جلسه بعد موکول شد.

پندار سیستم

.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح چگونگی دریافت عوارض از مدارس خیرساز نیز در کمیسیون مطرح شد و با تامین نظر شورای نگهبان و یک اصلاحیه در کمیسیون به تصویب رسید.

.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از تصویب طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: یک سری اصلاحات در این طرح صورت گرفت و به تصویب رسید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.