كنفرانس حسابداران و مديران مالي برگزار مي‌شود

.

نهم و دهم ‌دي ‌ماه سال جاري 

ششمين كنفرانس حسابداران و مديران مالي با همت گروه آموزشي، تحقيقاتي تعالي‌سازان برگزار مي‌شود.

.
به گزارش خبرنگار ما، اين كنفرانس كه با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دادگستري، وزارت نيرو، سازمان حسابرسي، شركت بورس اوراق بهادار، شهرداري تهران و دانشگاه‌‌‌هاي تهران، شهيد بهشتي، علامه طباطبايي، الزهرا و آزاد اسلامي برگزار مي‌شود، شامل سخنراني‌هاي تخصصي و حرفه‌اي به روز و كارگاه‌هاي آموزشي كاربردي با حضور اساتيد داخلي و خارجي است.

دبير اين كنفرانس درخصوص برنامه‌هاي آن گفت: ارائه سخنراني‌هاي تخصصي توسط اساتيد داخلي و خارجي، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي كاربردي، برگزاري پانل‌ها و ميزگردهاي تخصصي در حوزه مديريت مالي، حسابداري و حسابرسي و جلسه پرسش و پاسخ از برنامه‌هاي اصلي ششمين كنفرانس حسابداران و مديران مالي است.

.
محمدرضا سيدانوري افزود: سخنراني اساتيد خارجي به صورت همزمان ترجمه مي‌شود و در پايان كنفرانس نيز به همه شركت‌كنندگان دو گواهينامه آموزشي بين‌المللي از دانشگاه INCEIF مالزي و سازمان XBRL آمريكا اعطا خواهد شد. وي سپس به مهم‌ترين محورهاي كنفرانس يادشده اشاره كرد و گفت:

.

تهيه صورت‌هاي مالي با استفاده از نرم‌افزارهاي نوين مالي، سياست‌هاي تقسيم سود از تئوري‌ تا عمل، بودجه‌ريزي انعطاف‌پذير، معافيت‌هاي مالياتي، داده‌اوي و كاربردهاي آن در تصميم‌گيري‌هاي مالي، مديريت مالي استراتژيك، صورت‌هاي مالي تلفيقي در گروه شركت‌ها، مديران مالي، حسابرسان و جلوگيري از فساد مالي، ماليات بر ارزش افزوده، مروري بر استانداردهاي حسابداري ايران، مديريت بهاي تمام‌شده، استانداردهاي گزارشگري مالي بين‌المللي، حاكميت شركتي، ارزيابي ريسك، تكنيك‌ها و روش‌هاي مديريت مالي از مهم‌ترين محورهاي اين كنفرانس هستند. سيدانوري درخصوص مخاطبان كنفرانس گفت:

.

مديران، كارشناسان مالي، حسابداران و حسابرسان شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي، مشاوران مالي، اساتيد دانشگاه‌ها و دانشجويان رشته‌هاي مديريت مالي، اقتصاد و حسابداري مي‌توانند با حضور در اين كنفرانس ضمن ملاقات با اساتيد داخلي و خارجي در فضايي صميمانه دانش خود را نيز ارتقا دهند.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

دانشگاه INCEIF مالزيسازمان XBRL آمريكاششمين كنفرانس حسابداران و مديران ماليكنفرانس حسابداران و مديران مالي
نظرات (5)
ثبت نظر
  • esmaeli

    باسلام و عرض خسته نباشيد.چطوردراين كنفرانس ميتوان شركت كرد؟ خواهشمنداست راهنمايي فرماييد.

  • يلدا

    با درود
    براي كسب اطلاعات بيشتر به آدرس زير مراجعه فرماييد :
    http://www.financialconf.ir/

  • نیما علیشاهی

    باسلام
    تشکر از اطلاع رسانی،درصورت امکان محل برگزاری کنفرانس را اعلام کنید

  • زهرا

    باسلام می خواستم بدانم نحوه ثبت نام وشرکت درجلسه به چه صورت می باشد

  • صفیه کوهی

    سلام
    آیا بدون ارائه مقاله می توان در این همایش شرکت کرد ؟ اگر امکان پذیر هست به چه صورتی می توان ثبت نام و در جلسات شرکت داشت باشیم ؟