نرم افزارحسابداری صدگان

كنفرانس حسابداران و مديران مالي برگزار مي‌شود

5 620

حسابداراپ

.

نهم و دهم ‌دي ‌ماه سال جاري 

ششمين كنفرانس حسابداران و مديران مالي با همت گروه آموزشي، تحقيقاتي تعالي‌سازان برگزار مي‌شود.

.
به گزارش خبرنگار ما، اين كنفرانس كه با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دادگستري، وزارت نيرو، سازمان حسابرسي، شركت بورس اوراق بهادار، شهرداري تهران و دانشگاه‌‌‌هاي تهران، شهيد بهشتي، علامه طباطبايي، الزهرا و آزاد اسلامي برگزار مي‌شود، شامل سخنراني‌هاي تخصصي و حرفه‌اي به روز و كارگاه‌هاي آموزشي كاربردي با حضور اساتيد داخلي و خارجي است.

دبير اين كنفرانس درخصوص برنامه‌هاي آن گفت: ارائه سخنراني‌هاي تخصصي توسط اساتيد داخلي و خارجي، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي كاربردي، برگزاري پانل‌ها و ميزگردهاي تخصصي در حوزه مديريت مالي، حسابداري و حسابرسي و جلسه پرسش و پاسخ از برنامه‌هاي اصلي ششمين كنفرانس حسابداران و مديران مالي است.

پندار سیستم

.
محمدرضا سيدانوري افزود: سخنراني اساتيد خارجي به صورت همزمان ترجمه مي‌شود و در پايان كنفرانس نيز به همه شركت‌كنندگان دو گواهينامه آموزشي بين‌المللي از دانشگاه INCEIF مالزي و سازمان XBRL آمريكا اعطا خواهد شد. وي سپس به مهم‌ترين محورهاي كنفرانس يادشده اشاره كرد و گفت:

.

تهيه صورت‌هاي مالي با استفاده از نرم‌افزارهاي نوين مالي، سياست‌هاي تقسيم سود از تئوري‌ تا عمل، بودجه‌ريزي انعطاف‌پذير، معافيت‌هاي مالياتي، داده‌اوي و كاربردهاي آن در تصميم‌گيري‌هاي مالي، مديريت مالي استراتژيك، صورت‌هاي مالي تلفيقي در گروه شركت‌ها، مديران مالي، حسابرسان و جلوگيري از فساد مالي، ماليات بر ارزش افزوده، مروري بر استانداردهاي حسابداري ايران، مديريت بهاي تمام‌شده، استانداردهاي گزارشگري مالي بين‌المللي، حاكميت شركتي، ارزيابي ريسك، تكنيك‌ها و روش‌هاي مديريت مالي از مهم‌ترين محورهاي اين كنفرانس هستند. سيدانوري درخصوص مخاطبان كنفرانس گفت:

.

مديران، كارشناسان مالي، حسابداران و حسابرسان شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي، مشاوران مالي، اساتيد دانشگاه‌ها و دانشجويان رشته‌هاي مديريت مالي، اقتصاد و حسابداري مي‌توانند با حضور در اين كنفرانس ضمن ملاقات با اساتيد داخلي و خارجي در فضايي صميمانه دانش خود را نيز ارتقا دهند.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. esmaeli می گوید

    باسلام و عرض خسته نباشيد.چطوردراين كنفرانس ميتوان شركت كرد؟ خواهشمنداست راهنمايي فرماييد.

  2. يلدا می گوید

    با درود
    براي كسب اطلاعات بيشتر به آدرس زير مراجعه فرماييد :
    http://www.financialconf.ir/

  3. نیما علیشاهی می گوید

    باسلام
    تشکر از اطلاع رسانی،درصورت امکان محل برگزاری کنفرانس را اعلام کنید

  4. زهرا می گوید

    باسلام می خواستم بدانم نحوه ثبت نام وشرکت درجلسه به چه صورت می باشد

  5. صفیه کوهی می گوید

    سلام
    آیا بدون ارائه مقاله می توان در این همایش شرکت کرد ؟ اگر امکان پذیر هست به چه صورتی می توان ثبت نام و در جلسات شرکت داشت باشیم ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.