دانستنی های بیمه ای

سازمان تأمين اجتماعي به عنوان نهادي چند وجهي با طيف وسيعي از مخاطبان روبه روست و طبق قانون تأمين اجتماعي مصوب سال ۱۳۵۴ مكلف به ارائه خدمات متنوعي به حدود۳۵ ميليون نفر از جامعه زيرپوشش خود می باشد. اين گستردگي فعاليت و تنوع پوشش جمعيتي، الزامات توسعه فعالي تهاي ارتباطي و اطلا ع رساني را بيش از پيش مشخص مي سازد.

.

در همين راستا حوزه فرهنگي ادارهك‌ل روابط عمومي و امور بين الملل با همكاري كارشناسان معاونت فني و درآمد نسبت به طراحي و تدوين مجموعه «دانستني هاي بيمه اي » که حاوي مجموعه سوالات و پاسخ به پرس شهاي بيمه شدگان، كارفرمايان و بازنشستگان تأمي ناجتماعي ميباشد اقدام نموده است.

.

برای دریافت مجموعه کامل این دانستنی ها  شامل مجموعه سوالات و پاسخ به پرسش های بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی  کلیک کنید.

.

پرسش بیمه ایدانستنی های بیمه ایدانستنیهای بیمه ایمجموعه سوالات بیمهمجموعه سوالات و پاسخ به پرسش های بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی
نظرات (7)
ثبت نظر
  • امیر رضایی

    از زحمات شما کمال تشکر رادارم

  • dana

    چرا سازمان تامین اجتماعی از پذیرش نام خود کارفرما در لیست بیمه کارگاه (کارگاه نمایندگی بیمه دانا می باشد : یک نفر نماینده بیمه ویک نفر کارمند) خودداری میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • اوج

    سلام
    کارمندی دارم که تمایل به داشتن بیمه تامین اجتماعی ندارد ضمن اینکه پاره وقت است. طی آخرین بازرسی مامور تا.مین اجتماعی نام و مشخصات او را یادداشت کردند. حالا چی میشه؟ چیکار باید کنم؟

  • مدیر سایت

    باسلام و احترام
    اين بيمه اجباري است و تمايل نقشي درآن ندارد.
    موفق باشيد.

  • فاطمه

    سلام
    پدر من در نانوایی با عنوان شاطر و با احتساب سختی کار ۳۴.۵ ساله بازنشست میشه.
    میتونه همون کارگاه نانوایی رو اجاره کنه و به کارش ادامه بده؟ اگه آره اجاره نامه شرایط خاصی داره؟
    اگر نه،کارگاه نانوایی دیگه رو چطور؟

    اگه کارفرمای ۳ دانگ از نانوایی دیگه بشه میتونه به کار در شغل و مکان فعلیش ادامه بده؟
    در نهایت چه کار میتونه بکنه تا به کارش ادامه بده آخه با حقوق بازنشستگی زندگی یک خانواده ۲ نفره نمی چرخه.چه برسه به کسی که ۴ فرزند دانشجو داره و جهیزیه و اجاره و . . .

    با تشکر فراوان از سایت خوبتون