مالیات بر ارزش افزوده سکه‌های پیش فروش شده

 

  معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی با اشاره به این‌که میزان مالیات‌های ابرازی و یا درآمدهای وصولی ارزش افزوده دوره تابستان نسبت به دوره قبل از حدود ۱۸ درصد افزایش برخوردار بوده است، اظهار کرد:در زمستان سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان و در بهار امسال حدود ۳۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت شده است.

.

علی رضا طاری بخش در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به این‌که تعداد اظهارنامه‌های ارزش افزوده دوره تابستان نسبت به دوره بهار حدود سه درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین میزان مالیات‌های ابرازی و یا درآمدهای وصولی نسبت به دوره قبل از حدود ۱۸ درصد افزایش برخوردار بوده‌ است.

 .

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی همچنین گفت: در ارتباط با تعداد اظهارنامه‌ها و افزایش مالیات‌های ابرازی انتظار ما بیشتر است همانگونه که نتیجه حسابرسی‌های مالیاتی به عمل آمده این نظریه را تایید می‌کند.

.

 وی در ادامه با اشاره به این‌که برای مودیانی که به تکالیف قانونی خود پایبند باشند و تمکین قانونی بالایی داشته باشند در مورد بخشودگی جرایم و سایر تسهیلات قانونی مساعدت می‌شود، افزود:در مورد مودیانی که نسبت به انجام تکالیف قانونی خود از جمله تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر بی توجه باشند بخشودگی کمتری اعمال خواهد شد.

 .

طاری ،بخش همچنین درباره‌ی مالیات بر ارزش افزوده سکه‌های پیش فروش شده توسط بانک‌ها گفت: در زمستان سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان و در بهار امسال حدود ۳۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت شده است.

  .

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی همچنین با اشاره به این‌که تا کنون در مورد مالیات بر ارزش افزوده ۵ مرحله فراخوان داده شده است، گفت: مرحله ششم فراخوان آموزش شامل باقیمانده اشخاص حقوقی و همچنین اشخاص حقیقی موضوع بند‌های “الف” و “ب” ماده ۹۶ قانون مالیات‌های مستقیم خواهد شد.

 

.

ارزش افزوده سكه به نرخ سال تحويلارزش افزوده سكه را در سال های آتی تحویلافزایش18درصدی درآمدمالیات بر ارزش افزوده تابستانمالیات بر ارزش افزوده سكهمالیات بر ارزش افزوده سكه های پیش فروش شده بر اساس سال تحویل
نظرات (0)
ثبت نظر