پایداری اونس طلا در بازار های جهانی

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام سیاستهای جدید بانک مرکزی آمریکا هستند قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه بدون تغییر ثابت باقی ماند.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، رای مثبت دادگاه قانون اساسی آلمان به طرح خریداری اوراق قرضه و بدهی منطقه یورو روز گذشته موجب افزایش چشمگیر ارزش یورو در برابر دلار و افزایش نسبی قیمت طلا شد .
.
براساس این گزارش، کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی اکنون امیدوارند تا بانک مرکزی آمریکا پس از پایان نشست امروز خود سیاستهای جدید انبساطی پولی را برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی اعلام کند .
.
بر این اساس ،پیش بینی می شود با اعلام سیاستهای جدید انبساطی از سوی بانک مرکزی آمریکا قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو شود . قیمت طلا از ابتدای ماه جاری میلادی تا کنون ۲ درصد رشد داشته است . قیمت طلا در ماه آگوست نیز بیش از ۵ درصد افزایش یافت.

.
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با اعلام سیاستهای جدید انبساطی پولی در آمریکا قیمت طلا به بیش از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس خواهد رسید .
.
گفتنی است، قیمت هر اونس طلا امروز با اندکی تغییر نسبت به روز گذشته به ۱۷۳۱.۵۹ دلار رسیده است . قیمت طلا روز چهارشنبه به بیش از ۱۷۴۶.۲۰ دلار رسیده بود .

.

افزایش بهای اونس جهانی طلااونس طلاپایداری اونس طلا در بازار های جهانی
نظرات (0)
ثبت نظر