موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی رفع شد.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از تصویب طرح رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمان و نحوه مجازات متخلفان در کمیسیون متبوعش خبر داد.   
.
مهرداد بائوج‌لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز –یکشنبه ۸ مرداد- کمیسیون عمران، از تصویب طرح رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمان و نحوه مجازات متخلفان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح مقرر شد هر نوع موانع اجرایی که در آیین‌نامه‌های دولت و دستورالعمل‌ها آمده است، لغو شود.
.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این قانون به خصوص درباره کارگران لازم‌الاجرا است؛ به این دلیل که برخی از قوانین دیگر قانون قبلی را متوقف کرده بود.

.

وی به دومین دستور کار کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: بند چهار طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران به این کمیسیون ارجاع شده بود که بر اساس تصمیم اعضا این بند رد شد.

.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نهم، تصریح کرد: براساس این بند دولت مکلف به تامین کمک هزینه مسکن ایثارگران بود؛ اما به دلیل آنکه این بند قبلا در بند “د” و “ل” ماده ۴۴ و بند ۶۹ قانون بودجه سال ۹۱ قید شده بود، کمیسیون به رد این بند رای داد.

.

از بیمه کارگران ساختمانی چه خبر؟استمرار بیمه کارگران ساختمانیافزايش بيمه كارگران ساختمانيافزايش حق بيمه كارگران ساختماني 91افزايش یک درصد حق بیمه کارگران ساختمانی 91بيمه كارگران ساختمانيچه خبر از بيمه كارگران ساختمانی ؟حق بیمه کارگران ساختمانی 91حق بیمه کارگران ساختمانی در سال ۱۳۹۱قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانمصوبه مجلس بيمه كارگران ساختمانيموانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی رفع شدیک درصد حق بیمه کارگران ساختمانی افزایش یافت
نظرات (0)
ثبت نظر