نرم افزارحسابداری صدگان

موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی رفع شد.

0 692

حسابداراپ

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از تصویب طرح رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمان و نحوه مجازات متخلفان در کمیسیون متبوعش خبر داد.   
.
مهرداد بائوج‌لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز –یکشنبه ۸ مرداد- کمیسیون عمران، از تصویب طرح رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمان و نحوه مجازات متخلفان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح مقرر شد هر نوع موانع اجرایی که در آیین‌نامه‌های دولت و دستورالعمل‌ها آمده است، لغو شود.
.

پندار سیستم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این قانون به خصوص درباره کارگران لازم‌الاجرا است؛ به این دلیل که برخی از قوانین دیگر قانون قبلی را متوقف کرده بود.

.

وی به دومین دستور کار کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: بند چهار طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران به این کمیسیون ارجاع شده بود که بر اساس تصمیم اعضا این بند رد شد.

.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نهم، تصریح کرد: براساس این بند دولت مکلف به تامین کمک هزینه مسکن ایثارگران بود؛ اما به دلیل آنکه این بند قبلا در بند “د” و “ل” ماده ۴۴ و بند ۶۹ قانون بودجه سال ۹۱ قید شده بود، کمیسیون به رد این بند رای داد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.