مشتریان اعتماد ایرانیان نگران نباشند.

معاون نظارتی بانک مرکزی از رایزنی با دادستانی برای دریافت اطلاعات مشتریان موسسه اعتماد ایرانیان خبر داد و گفت: امیدواریم با دریافت اطلاعات صاحبان حساب موسسه، روند پرداخت تسهیلات به نحو مطلوب انجام شود.

.
ابراهیم درویشی درخصوص علت بروز برخی مشکلات در پرداخت سپرده‌های مشتریان مؤسسه اعتماد ایرانیان توسط بانک در شرف تاسیس قوامین، به فارس اظهار داشت: در ابتدا این موسسه از ارائه اطلاعات مشتریان خود به بانک قوامین امتناع می‌کرد و به همین دلیل مشکلاتی در پرداخت سپرده‌ها به وجود آمده است.

.
وی ادامه داد: برای رفع این مشکل با دادستانی رایزنی‌هایی انجام شد تا اطلاعات موسسه اعتماد ایرانیان به قوامین داده شود.

.
معاونی نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک قوامین سپرده‌های این موسسه را می‌پردازد، گفت: امیدواریم با دریافت اطلاعات صاحبان حساب موسسه، روند پرداخت تسهیلات به نحو مطلوبی انجام شود.

.
گفتنی است در برخی خبرها آمده بود که به علت بسته شدن حساب‌ها، سپرده‌های موسسه اعتماد ایرانیان به مشتریان آن پرداخت نمی‌شود.

.
از طرف دیگر معاون امور بانکی و عضو هیات مدیره اعتماد ایرانیان گفته بود: ما با قوامین شرط کرده‌ایم که درصورتی صورت‌های مالی را به آنها می‌دهیم که اولا تکلیف نیروها و کارمندان و قراردادهای آنها مشخص شود زیرا عده‌ زیادی از جوانان مشغول به کار در این موسسه ممکن است بیکار شوند. همچنین وضعیت سپرده گذاران و سهامداران مشخص شود.

.

بانك قوامینتعاونی اعتبار اعتماد ایرانیانسپرده گذاران تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیانشركت تعاونی اعتبار ایرانیانمشتریان اعتماد ایرانیان نگران نباشندهشدار بانك مركزیهشدار بانك مركزی به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیانهشدار بانك مركزی به هیات مدیره تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان
نظرات (0)
ثبت نظر