نرم افزارحسابداری صدگان

مشتریان اعتماد ایرانیان نگران نباشند.

0 919

حسابداراپ

معاون نظارتی بانک مرکزی از رایزنی با دادستانی برای دریافت اطلاعات مشتریان موسسه اعتماد ایرانیان خبر داد و گفت: امیدواریم با دریافت اطلاعات صاحبان حساب موسسه، روند پرداخت تسهیلات به نحو مطلوب انجام شود.

.
ابراهیم درویشی درخصوص علت بروز برخی مشکلات در پرداخت سپرده‌های مشتریان مؤسسه اعتماد ایرانیان توسط بانک در شرف تاسیس قوامین، به فارس اظهار داشت: در ابتدا این موسسه از ارائه اطلاعات مشتریان خود به بانک قوامین امتناع می‌کرد و به همین دلیل مشکلاتی در پرداخت سپرده‌ها به وجود آمده است.

.
وی ادامه داد: برای رفع این مشکل با دادستانی رایزنی‌هایی انجام شد تا اطلاعات موسسه اعتماد ایرانیان به قوامین داده شود.

پندار سیستم

.
معاونی نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک قوامین سپرده‌های این موسسه را می‌پردازد، گفت: امیدواریم با دریافت اطلاعات صاحبان حساب موسسه، روند پرداخت تسهیلات به نحو مطلوبی انجام شود.

.
گفتنی است در برخی خبرها آمده بود که به علت بسته شدن حساب‌ها، سپرده‌های موسسه اعتماد ایرانیان به مشتریان آن پرداخت نمی‌شود.

.
از طرف دیگر معاون امور بانکی و عضو هیات مدیره اعتماد ایرانیان گفته بود: ما با قوامین شرط کرده‌ایم که درصورتی صورت‌های مالی را به آنها می‌دهیم که اولا تکلیف نیروها و کارمندان و قراردادهای آنها مشخص شود زیرا عده‌ زیادی از جوانان مشغول به کار در این موسسه ممکن است بیکار شوند. همچنین وضعیت سپرده گذاران و سهامداران مشخص شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.