دولت بخشي از نرخ سود تسهيلات صنايع را تقبل كند.

رئيس هيات عامل ايدرو با بيان اينكه يكي از مشكلات بخش خصوصي طولاني شدن اجراي واحدهاي صنعتي به دليل كمبود منابع است، تصريح كرد: بهتر است متقاضيان ايجاد واحدهاي صنعتي، سرمايه‌هاي فكري، مادي و معنوي خود را روي هم بگذارند و با مشاركت يكديگر اقدام به ايجاد واحدهاي صنعتي جديد كنند.

.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينكه امروزه بيشتر مشكلات صنايع مربوط به مقوله قيمت تمام‌ شده، نرخ بالاي سود بانكي و كمبود منابع براي تامين سرمايه در گردش است، خطاب به صنعتگران بيان كرد: صنعت نمي تواند بدون ارتباط با نظام بانكي فعال باشد و اين دو لازم و ملزوم يكديگرند اما بايد تلاش كنيد بيش از نظام بانكي، به خودتان متكي باشيد و نيز در هنگام ارائه طرح براي دريافت تسهيلات بانكي، سرمايه در گردش مورد نياز خود را لحاظ كنيد.

.
شافعي ادامه داد: پيشنهادهايي وجود دارد از جمله اين‌كه دولت بخشي از نرخ سود تسهيلات صنايع را تقبل كند كه اين پيشنهاد منطقي است و مي‌تواند در كنار محورهاي ۱۰گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت براي حل مشكلات صنايع مورد توجه قرار گيرد.

.
وي با بيان اولويت هاي كاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در حوزه صنايع نفت و گاز و صنعت حمل و نقل، از صنعتگران استان گلستان خواست در صورتي كه طرح هايي منطبق با استراتژي ها و وظايف سازمان گسترش دارند، معرفي كنند تا با مشاركت بخش خصوصي اجرا شود.

.

منبع: سايت وزارت صنعت ، معدن و تجارت

.

دولت بخشي از نرخ سود تسهيلات صنايع را تقبل كندنرخ سود تسهيلات صنايع
نظرات (0)
ثبت نظر