حمایت مالی پژوهشکده بیمه از پایان نامه های با موضوع بیمه

رئیس پژوهشکده بیمه ایران از استقبال دانشجویان سایر رشته های دانشگاهی و به خصوص مهندسی و کشاورزی در زمینه ارائه پایان نامه با موضوع بیمه سخن گفت و از حمایت مالی پژوهشکده در این حوزه خبر داد.

.
به گزارش بینا، غدیر مهدوی با اشاره به تاثیر نرخ تورم بر برنامه های توسعه صنعت تصریح کرد: بهتر است قراردادهای بیمه عمر و دیگر بیمه نامه ها متناسب با تورم باشد و سرمایه اولیه نیز رشد کند.

.

وی افزود: در حال حاضر ارتباط شرکت های بیمه با دانشگاه ضعیف است و دانشگاه به عنوان پایگاه علم و اندیشه باید در کنار متولیان صنعت بیمه قرار گیرد و فعالیت شرکت های بیمه باید بر اساس نظام پژوهشی مناسب صورت گیرد.

.
مهدوی ؛ سودآوری بهتر و جذب مشتری بیشتر را در گرو اجرای روش های نوین مدیریتی دانست که با تقویت پیوند دانشگاه و صنعت بیمه، تحقق می یابد.

.
غدیر مهدوی افزود: براساس مکاتبه پژوهشکده بیمه با دانشگاه ها مقرر شد دوره کارشناسی ارشد و دکتری بیمه و ریسک به رشته های مدیریت بیمه و علوم اقتصادی اضافه شود تا مدیران صنعت بیمه با جدیدترین روش های روز دنیا آشنا شوند.

.
مهدوی اظهار داشت : پیوند دانشگاه و صنایع مسیر صحیح رشد و پیشرفت را مشخص می کند و صنعت بیمه می تواند با بهره گیری از روش های نوین مدیریتی، به اهداف خود نزدیک شود.

.

ارائه پایان نامه با موضوع بیمهپایان نامه های با موضوع بیمهحمايت از پايان نامهحمایت مالی از پايان نامهحمایت مالی پژوهشکده بیمه
نظرات (5)
ثبت نظر
  • عابدی

    سلام .موضوع پایان نامه من در رابطه با بیمه کشاورزی است .چگونه میتوان از جزییات خبر مطلع شد؟

  • مدیر سایت

    باسلام و احترام
    بهترين راه تماس با محل مورد نظر براي اطلاع از جزئيات است.

  • کیوان

    سلام اگه موضوعی درباره تحلیل محیط خارجی موثر بر خدمات بیمه دارین برام بفرستین یا سایتی که درمورد این موضوع باشه هم خوبه ممنون میشم.
    http://www.keyvan6874@gmail.com

  • هانیه عفت

    سلام من دانشجوی ترم اخرمهندسی صنایع هستم میخواستم یک موضوع بیمه برای پایان نامه ام پیشنهاد بدین ممنون میشم هرچه زودترباشه اخه تاشهریوربیشتروقت ندارم

  • محمد اوسطی

    با سلام
    من دانشجوی پایان نامه دکتری حسابداری تهران هستم.
    میخواستم ببینم چطوری میتونم از حمایت مالی شما استفاده کنم؟