نرم افزارحسابداری صدگان

حمایت مالی پژوهشکده بیمه از پایان نامه های با موضوع بیمه

5 815

حسابداراپ

رئیس پژوهشکده بیمه ایران از استقبال دانشجویان سایر رشته های دانشگاهی و به خصوص مهندسی و کشاورزی در زمینه ارائه پایان نامه با موضوع بیمه سخن گفت و از حمایت مالی پژوهشکده در این حوزه خبر داد.

.
به گزارش بینا، غدیر مهدوی با اشاره به تاثیر نرخ تورم بر برنامه های توسعه صنعت تصریح کرد: بهتر است قراردادهای بیمه عمر و دیگر بیمه نامه ها متناسب با تورم باشد و سرمایه اولیه نیز رشد کند.

.

پندار سیستم

وی افزود: در حال حاضر ارتباط شرکت های بیمه با دانشگاه ضعیف است و دانشگاه به عنوان پایگاه علم و اندیشه باید در کنار متولیان صنعت بیمه قرار گیرد و فعالیت شرکت های بیمه باید بر اساس نظام پژوهشی مناسب صورت گیرد.

.
مهدوی ؛ سودآوری بهتر و جذب مشتری بیشتر را در گرو اجرای روش های نوین مدیریتی دانست که با تقویت پیوند دانشگاه و صنعت بیمه، تحقق می یابد.

.
غدیر مهدوی افزود: براساس مکاتبه پژوهشکده بیمه با دانشگاه ها مقرر شد دوره کارشناسی ارشد و دکتری بیمه و ریسک به رشته های مدیریت بیمه و علوم اقتصادی اضافه شود تا مدیران صنعت بیمه با جدیدترین روش های روز دنیا آشنا شوند.

.
مهدوی اظهار داشت : پیوند دانشگاه و صنایع مسیر صحیح رشد و پیشرفت را مشخص می کند و صنعت بیمه می تواند با بهره گیری از روش های نوین مدیریتی، به اهداف خود نزدیک شود.

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. عابدی می گوید

    سلام .موضوع پایان نامه من در رابطه با بیمه کشاورزی است .چگونه میتوان از جزییات خبر مطلع شد؟

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    بهترين راه تماس با محل مورد نظر براي اطلاع از جزئيات است.

  3. کیوان می گوید

    سلام اگه موضوعی درباره تحلیل محیط خارجی موثر بر خدمات بیمه دارین برام بفرستین یا سایتی که درمورد این موضوع باشه هم خوبه ممنون میشم.
    http://www.keyvan6874@gmail.com

  4. هانیه عفت می گوید

    سلام من دانشجوی ترم اخرمهندسی صنایع هستم میخواستم یک موضوع بیمه برای پایان نامه ام پیشنهاد بدین ممنون میشم هرچه زودترباشه اخه تاشهریوربیشتروقت ندارم

  5. محمد اوسطی می گوید

    با سلام
    من دانشجوی پایان نامه دکتری حسابداری تهران هستم.
    میخواستم ببینم چطوری میتونم از حمایت مالی شما استفاده کنم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.